Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har problemer med damas fortid!


Gjest gjestegjest00

Anbefalte innlegg

Gjest gjestegjest00

Jeg har vært sammen med nåværende dame i snart et år. Jeg er utrolig glad i henne, men det er stadig et problem som jeg innimellom ikke klarer å få ut av hodet. Jeg har relativt få sexpartnere (har alltid hatt lengre forhold, 2+ år, er 23 år nå), 3 hvis man skal være nøyaktig.

 

Jeg spurte jo selvfølgelig litt rundt da vi møttes, for å få et inntrykk av henne. Fortiden sier jo mye om en person. Engentlig vil man jo ikke vite det, men samtidig vil man... Uansett, har aldri fått et nøyaktig tall, men jeg tipper 15-20 stk. Hun er 21 år gammel og hadde sex første gang da hun var 15. I tillegg har hun vært utro flere ganger i tidligere forhod. Forholdene har aldri vart mer enn 6 mnd, og fremstår for meg rimelig useriøse.

 

Hun sier at hun har endret seg kraftig da hun møtte meg, og jeg tror henne. Og jeg stoler 100% på henne. Men det plager meg voldsomt at jeg ikke klarer å slutte å tenke på at hun pleide å være "tøs" på byen. Tenker jo ikke på det hele tiden, men innimellom.

 

Blir skikkelig kvalm når jeg tenker på det, for det er jo helt ulikt meg selv. Er ikke meningen, men det er bare sånn... Hva synes dere om det? Hva kan jeg gjøre for at dette ikke er et problem for meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har vært sammen med nåværende dame i snart et år. Jeg er utrolig glad i henne, men det er stadig et problem som jeg innimellom ikke klarer å få ut av hodet. Jeg har relativt få sexpartnere (har alltid hatt lengre forhold, 2+ år, er 23 år nå), 3 hvis man skal være nøyaktig.

 

Jeg spurte jo selvfølgelig litt rundt da vi møttes, for å få et inntrykk av henne. Fortiden sier jo mye om en person. Engentlig vil man jo ikke vite det, men samtidig vil man... Uansett, har aldri fått et nøyaktig tall, men jeg tipper 15-20 stk. Hun er 21 år gammel og hadde sex første gang da hun var 15. I tillegg har hun vært utro flere ganger i tidligere forhod. Forholdene har aldri vart mer enn 6 mnd, og fremstår for meg rimelig useriøse.

 

Hun sier at hun har endret seg kraftig da hun møtte meg, og jeg tror henne. Og jeg stoler 100% på henne. Men det plager meg voldsomt at jeg ikke klarer å slutte å tenke på at hun pleide å være "tøs" på byen. Tenker jo ikke på det hele tiden, men innimellom.

 

Blir skikkelig kvalm når jeg tenker på det, for det er jo helt ulikt meg selv. Er ikke meningen, men det er bare sånn... Hva synes dere om det? Hva kan jeg gjøre for at dette ikke er et problem for meg?

 

Mange i ung alder som har sex, og undersøkelser viser at jenter har mere sex enn menn. 15-20 høres litt mye ut men alle kan vel ikke være like?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_max_*

kjenner meg veldig igjen der du, det er uhyrlig irriterende og tenke på at dama har hatt seg med en eller flere andre før deg men som sagt tanker kan man ikke alltid styre og fortiden kan man heller ikke gjøre noe med. det viktigste er at nå er det du som er sammen med henne og det er din og ingen andres dame, prøv og verdsette dette elsk henne og stol på at hun har forandret seg da vil det bli mye lettere for forholdet. fleste forhold idag så krangler partnerne om ens fortid og slikt og det er ganske unødvendig fordi hadde ikke hun tatt de valgene eller gjort det hun har gjort sa hadde kanskje hun ikke møtt deg og vært den personen du forelsket deg i så tenk på dette og husk ikke stress det tar tid og forandre seg bare prøv og forstå henne mer og stol på henne da gjør du ditt og kan ha god samvittighet uansett hva som skulle forekomme^^

Lenke til kommentar

Det at hun har vært utro er det eneste jeg vil se på som negativt. Men folk forandrer seg. :)

 

Det antallet er ikke spesielt uvanlig for den alderen. Selv er jeg 22 og har hatt sex med 10 jenter. Det kunne sikkert vært mer hadde det ikke vært for noen lengre forhold og litt sånn.

 

Jeg synes ikke antallet i seg selv er det som er tøsete. Hvis man ofte drar ut på byen bare for å få seg noe er man kanskje litt tøsete, men man kan fint ha sex med 15-20stk på 6 år uten at det er noe tøsete. kommer mer ann på personlighet og innstilling enn antall.

Lenke til kommentar
Jeg spurte jo selvfølgelig litt rundt da vi møttes, for å få et inntrykk av henne. Fortiden sier jo mye om en person. Engentlig vil man jo ikke vite det, men samtidig vil man... Uansett, har aldri fått et nøyaktig tall, men jeg tipper 15-20 stk. Hun er 21 år gammel og hadde sex første gang da hun var 15. I tillegg har hun vært utro flere ganger i tidligere forhod. Forholdene har aldri vart mer enn 6 mnd, og fremstår for meg rimelig useriøse.

 

Når hun begynte å ha sex er vel forsåvidt irrelevant i forhold til hvor mange hun har hatt. Jeg og begynte å ha sex da jeg var 15, og begynte med ett langt forhold som gikk over i små useriøse forhold over i enda et langt forhold osv osv. Har hatt denne diskusjonen et annet sted før, hvor vi skulle finne ut hva "tøs" ville si. Fordel antall sexpartnere på år, og du ender ikke opp med så veldig mange egentlig. Det er for noen vanskelig å finne seg selv når de er ung. Jeg trodde jeg fant meg selv da jeg var 17, men det skulle vise seg at det enda skulle gå 6 år til før jeg begynte å innse at jeg enda hadde lenge igjen. Det kan veldig gjerne være at hun rett og slett har vært på jakt etter noe, prøvd, og feilet.

 

Hun sier at hun har endret seg kraftig da hun møtte meg, og jeg tror henne. Og jeg stoler 100% på henne. Men det plager meg voldsomt at jeg ikke klarer å slutte å tenke på at hun pleide å være "tøs" på byen. Tenker jo ikke på det hele tiden, men innimellom.

 

Vet du om mesteparten av hennes tidligere sexpartnere er erobringer på byn? Jeg har hatt meg med 16, men jeg har aldri vært tøs på byn av den grunn.

 

Blir skikkelig kvalm når jeg tenker på det, for det er jo helt ulikt meg selv. Er ikke meningen, men det er bare sånn... Hva synes dere om det? Hva kan jeg gjøre for at dette ikke er et problem for meg?

 

Om det plager deg så hardt, er du nødt til å snakke med henne om det. Men ikke tving noen svar ut av henne.

Lenke til kommentar

hvis du jobber med den følelsen du får av å tenke på det, logikken rundt det at du bruker tid til å tenke på hennes fortid og det at det er ingen som har skyld i de tingene som tidligere har skjedd, hvis du jobber med de følelsene så vil du etter en stund merke at du forholder deg roligere til dem.

 

Jeg sier ikke at de til tider ikke kan blusse opp igjen og man kan føle seg sjalu av og til, men sjalusi er noe det går an å jobbe med. Jeg har kommet meg forbi det at damen har hatt menn tidligere og at hun kanskje dagdrømmer eller drømmer om noen andre når hun sover. De tingene tok det ganske lang tid å flere forhold å komme seg til lags med. Dvs, jeg brukte flere forhold på å få de tingene til å fungere i det jeg er i nå. Jeg vet ikke akkurat om ting blir bedre av å snakke med den andre parten om det, det er egentlig bare opprivende, men det er heller noe en bør prøve å håndtere mest mulig selv.

Lenke til kommentar
Jeg har vært sammen med nåværende dame i snart et år. Jeg er utrolig glad i henne, men det er stadig et problem som jeg innimellom ikke klarer å få ut av hodet. Jeg har relativt få sexpartnere (har alltid hatt lengre forhold, 2+ år, er 23 år nå), 3 hvis man skal være nøyaktig.

 

Jeg spurte jo selvfølgelig litt rundt da vi møttes, for å få et inntrykk av henne. Fortiden sier jo mye om en person. Engentlig vil man jo ikke vite det, men samtidig vil man... Uansett, har aldri fått et nøyaktig tall, men jeg tipper 15-20 stk. Hun er 21 år gammel og hadde sex første gang da hun var 15. I tillegg har hun vært utro flere ganger i tidligere forhod. Forholdene har aldri vart mer enn 6 mnd, og fremstår for meg rimelig useriøse.

 

Hun sier at hun har endret seg kraftig da hun møtte meg, og jeg tror henne. Og jeg stoler 100% på henne. Men det plager meg voldsomt at jeg ikke klarer å slutte å tenke på at hun pleide å være "tøs" på byen. Tenker jo ikke på det hele tiden, men innimellom.

 

Blir skikkelig kvalm når jeg tenker på det, for det er jo helt ulikt meg selv. Er ikke meningen, men det er bare sånn... Hva synes dere om det? Hva kan jeg gjøre for at dette ikke er et problem for meg?

 

Mange i ung alder som har sex, og undersøkelser viser at jenter har mere sex enn menn. 15-20 høres litt mye ut men alle kan vel ikke være like?

 

Jenter har mer sex enn gutter? Det må da to til for å kunne ha sex, så tror nok det ligger ganske så likt ja...

Lenke til kommentar

Det er tull å bry seg om antall. Det er (praktisk talt) kun positive ting med å ha hatt mange sexpartnere. I fare for å virke frekk, så burde hun heller bekymre seg over deg (men antar tallet ditt er ganske normalt for heterofile menn). Hun er sikkert bedre i sengen enn mange andre, og vet hva hun gjør.

 

Folk må kvitte seg med fordommene mot folk som har hatt/har mange sexpartnere.

Lenke til kommentar
Det er tull å bry seg om antall. Det er (praktisk talt) kun positive ting med å ha hatt mange sexpartnere. I fare for å virke frekk, så burde hun heller bekymre seg over deg (men antar tallet ditt er ganske normalt for heterofile menn). Hun er sikkert bedre i sengen enn mange andre, og vet hva hun gjør.

 

Folk må kvitte seg med fordommene mot folk som har hatt/har mange sexpartnere.

 

Jeg er både enig og uenig i det du sier. Har hun hatt 15 ONS har hun langt i fra så veldig mye erfaring. Erfaring får man med èn partner over lengre tid. Sammenhengende i forhold (de tre lengste) har jeg hatt tre partnere over nesten 6 år, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er bedre i sengen på grunn av dette (om det er noe man vil si, jeg vet bare hva folk forteller meg :p) enn om jeg hadde hatt meg et par ganger med 2 menn i året. Det er også større mulighet for variering og utprøving av nye ting med en partner du er trygg på. Og det er lett å ta det med seg. Jeg har allerede gjort mye rart med en med tanke på antall ganger og over tiden det har foregått.

 

Ellers, fordommer mot "mange" sexpartnere er doom. Fordi det ikke er det antallet som sier noe om damen, det er damen som sier noe om damen.

Lenke til kommentar
Vi er alle forskjellige. JEG syns ikke det er deilig å tenke at her har det vært 15 stk. før meg.

 

Men vi skal SELVFØLGELIG godta at du har vært på 15 før oss? Det er jo ikke som om jeg blir penetrert av alle foregående partnere rett før jeg skal ha sex med den jeg har sex med nå? Så hva for rolle spiller der? Vi går ikke og samler på uhumskheter fra dem heller (med mindre de har vært så greie å gi oss noe :/)

Lenke til kommentar

Har damen få partnere og er jævlig kresen på gutter, er det bare enda større score å få napp. Er ikke like kult å få napp hos en jente som alle kompisene dine har fått napp hos (satt på spissen). Vi mennesker vil alltid være bedre og mer spesielle enn naboen, og kan man da skilte med å få napp hos den digge jenten ingen får napp hos, så har man klart akkurat det.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar
Jeg har vært sammen med nåværende dame i snart et år. Jeg er utrolig glad i henne, men det er stadig et problem som jeg innimellom ikke klarer å få ut av hodet. Jeg har relativt få sexpartnere (har alltid hatt lengre forhold, 2+ år, er 23 år nå), 3 hvis man skal være nøyaktig.

 

Jeg spurte jo selvfølgelig litt rundt da vi møttes, for å få et inntrykk av henne. Fortiden sier jo mye om en person. Engentlig vil man jo ikke vite det, men samtidig vil man... Uansett, har aldri fått et nøyaktig tall, men jeg tipper 15-20 stk. Hun er 21 år gammel og hadde sex første gang da hun var 15. I tillegg har hun vært utro flere ganger i tidligere forhod. Forholdene har aldri vart mer enn 6 mnd, og fremstår for meg rimelig useriøse.

 

Hun sier at hun har endret seg kraftig da hun møtte meg, og jeg tror henne. Og jeg stoler 100% på henne. Men det plager meg voldsomt at jeg ikke klarer å slutte å tenke på at hun pleide å være "tøs" på byen. Tenker jo ikke på det hele tiden, men innimellom.

 

Blir skikkelig kvalm når jeg tenker på det, for det er jo helt ulikt meg selv. Er ikke meningen, men det er bare sånn... Hva synes dere om det? Hva kan jeg gjøre for at dette ikke er et problem for meg?

 

Mange i ung alder som har sex, og undersøkelser viser at jenter har mere sex enn menn. 15-20 høres litt mye ut men alle kan vel ikke være like?

 

Jenter har mer sex enn gutter? Det må da to til for å kunne ha sex, så tror nok det ligger ganske så likt ja...

 

Skal nok ikke se bort ifra at det er noe slikt som at 20% av guttene knuller 80% av jentene :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...