Gå til innhold

er helt fersk og forstår ingenting.


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg klarer helt fint å spille single player, men multiplayer er vanskelig. det er masse symboler og ord som popper opp som jeg ikke fatter hva er.

 

så jeg håper at dere her som er litt flinke kan forklare multiplayer delen for meg.

 

edit: i mw2.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er egentlig som b00n sa, Sikt og skyt.

 

Tallene som kommer opp (+50, +100 osv) er xp, disse tallene varierer fra gamemode og om du fikk noe extra i tilleg (Buzzkill, Long Shot, Pay Back osv).

 

Gjør som b00n sa så kommer du langt, du vil forstå hva og hvorfor du får de forskjellige merkene på skjermen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Er du lur så spiller du igjennom CoD 4 multiplayeren... Du kommer til å forstå mye da.

 

 

kan man spille gjennom en multiplayerdel? hvorfor forstår jeg ting bedre da?

 

edit: uansett, kan man få double og tripple kills som i halo 3?

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
no.

 

 

skjønner egentlig ikke at folk kan faile så hardt på skytespill...

sikt skyt , was is so hard ?

 

les i manualen som følgte med i COD MW2 ...

 

klarer jo å sikte å skyte, men det er ikke selvforklarende at det er eller ikke er multikills.

Lenke til kommentar

vel du får bonus xp for å klare to + kills samtidig/veldig kjapt etter hverandre, får du tre eller flere kommer det sånn boks oppe i høyre hjørne med callsignet ditt og "triplekill" som alle kan se. (men mindre du spiller hardcore)

 

btw hvorfor kaller de hq for hq pro i dette spillet, når det uansett fremdeles bare er en hq-modus? hadde gitt mening hvis vi kunne spille hq pro OG den hq der headquartersen går online med en gang.

Lenke til kommentar

Ja det har jeg også lurt på, hadde gitt mer mening i bare HQ istedenfor HQ pro.

 

@ Nabogutten

 

Ja du får sånn popup med extra xp hvis du tar dobbel kill, trippel kill, multi kill osv. I MW2 får du xp for nesten alt du gjør. Dreper du en før han får killstreak så får du mer xp, dreper du noen som har drept deg får du xp.

 

Bare spill så finner du nok ut av det. Funker nok også å spørre ingame hvis det er noe du lurer på, kanksje noen tar seg tiden til å hjelpe. Lese manualen kan du jo også gjøre (ikke det at det står så mye smart i den da :p)

Lenke til kommentar
btw hvorfor kaller de hq for hq pro i dette spillet, når det uansett fremdeles bare er en hq-modus? hadde gitt mening hvis vi kunne spille hq pro OG den hq der headquartersen går online med en gang.

Det er fordi i HQ Pro får man vite hvor HQ'et er på forhånd, og etter en liten stund blir det aktivt. Dette er fordi alle skal få sjansen til å komme seg dit uten at det skal bli urettferdig for det ene laget.

På COD4 derimot, ble HQ'et aktivt med en gang man fikk vite hvor det var, og da kunne det hende et lag var nærmere enn det andre slik at de fikk tatte det først.

Endret av vipone
Lenke til kommentar
Er du lur så spiller du igjennom CoD 4 multiplayeren... Du kommer til å forstå mye da.

 

 

kan man spille gjennom en multiplayerdel? hvorfor forstår jeg ting bedre da?

 

edit: uansett, kan man få double og tripple kills som i halo 3?

Man kan få double og triple kills som i Halo 3, men da er det snakk om under et sekund mellom hvert kill. Har jeg erfart, hvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...