Gå til innhold

http://www.pixmania.com/ skuffende service nivå


Anbefalte innlegg

Var så dum og stolte på denne butikken vedrørende julegaver , så dette blir en ganske kjip jul for enkelte , butikken viser liten eller ingen interesse i og ordne eller i det hele tatt prøve og ordne opp i saken heller. Tenk dere om før dere bruker penger her , skal oppdatere denne med mailog fra pixmania i løpet av morgendagen ( bare samle meg litt først :) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var så dum og stolte på denne butikken vedrørende julegaver , så dette blir en ganske kjip jul for enkelte , butikken viser liten eller ingen interesse i og ordne eller i det hele tatt prøve og ordne opp i saken heller. Tenk dere om før dere bruker penger her , skal oppdatere denne med mailog fra pixmania i løpet av morgendagen ( bare samle meg litt først :) )

 

Vis du har fulgt litt med på Tv2 hjelpper deg så sa de klart og tydelig at pixmania har en overflod av kunder og at de har bare ikke kapasitet til og sende alt.. mange historier om folk som bestilte TV, men etter 2 mnd fikk de bare en rar engenslk strøm kabel uten TV.

Lenke til kommentar

hvis du hadde søkt i dette forumet på " pixmania ":

så hadde du aldri bestillt noe fra den dr.....ttt firma:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...ghlite=pixmania

 

jeg selv har vært borti pixmania ( i jule tiden ) og vil aldri ha noe med dette firma å gjøre.

de tar rask bestilling og pengene men når noe ting går galt og man vil bytte/reklamasjon så er dette en mareritt.

( tok meg ca 3 måneder fra jeg melde ifra at dette produkt var ubrukelig, til jeg fekk nytt etter jeg begynnte å trua med anmeldelse og på dette brukte jeg hver uke ca 2 telefoner og utallige e-mail )

 

men men lykke til og god jul

Lenke til kommentar
hvis du hadde søkt i dette forumet på " pixmania ":

så hadde du aldri bestillt noe fra den dr.....ttt firma:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...ghlite=pixmania

 

jeg selv har vært borti pixmania ( i jule tiden ) og vil aldri ha noe med dette firma å gjøre.

de tar rask bestilling og pengene men når noe ting går galt og man vil bytte/reklamasjon så er dette en mareritt.

( tok meg ca 3 måneder fra jeg melde ifra at dette produkt var ubrukelig, til jeg fekk nytt etter jeg begynnte å trua med anmeldelse og på dette brukte jeg hver uke ca 2 telefoner og utallige e-mail )

 

men men lykke til og god jul

 

Jah eg tror det må være første gangen eg ikke har sjekket en webshop før bestilling mente og ha lest noe tidligere , men nå i jule tida har mann jo skylapper :)

Lenke til kommentar
Var så dum og stolte på denne butikken vedrørende julegaver , så dette blir en ganske kjip jul for enkelte , butikken viser liten eller ingen interesse i og ordne eller i det hele tatt prøve og ordne opp i saken heller. Tenk dere om før dere bruker penger her , skal oppdatere denne med mailog fra pixmania i løpet av morgendagen ( bare samle meg litt først :) )

 

Vis du har fulgt litt med på Tv2 hjelpper deg så sa de klart og tydelig at pixmania har en overflod av kunder og at de har bare ikke kapasitet til og sende alt.. mange historier om folk som bestilte TV, men etter 2 mnd fikk de bare en rar engenslk strøm kabel uten TV.

 

Den har jeg desverre ikke fått med meg , pleier og se det programmet maks uflx får en vel bare si men folk bør gjerne bli opplyst kraftigere om hvor "talentløs" denne butikken er.

Blir mye prinsipp for min del hvertfall :) Desverre var dustinhome tomme for akkurat denne tingen og da var det jo og søke videre i prisguiden...

Lenke til kommentar
Var så dum og stolte på denne butikken vedrørende julegaver , så dette blir en ganske kjip jul for enkelte , butikken viser liten eller ingen interesse i og ordne eller i det hele tatt prøve og ordne opp i saken heller. Tenk dere om før dere bruker penger her , skal oppdatere denne med mailog fra pixmania i løpet av morgendagen ( bare samle meg litt først :) )

 

Er det tillatt og legge ut mailer her som viser åssen butikken oppfører seg ?

Lenke til kommentar

Jeg har tidligere bestilt to ting fra pixmania, en skjerm og et kabinett. Etter det jeg leser her, så må jeg ha vært utrolig heldig?

 

Jeg brukte postoppkrav, og fikk det jeg betalte for, null stress. Har tenkt til å bestille 2 skjermer fra dem igjen nå snart, ettersom det bare er de som selger disse. Er det verdt det? (med tanke på alle dritten de får slengt mot seg her..)

Lenke til kommentar
Bestilte en Sandisk Sansa Clip+ fra pixmania rett før jul.

 

 

Sendt 22:30 fra lager, levert hos meg klokken 14:00 dagen etter (UPS express).

 

Null stress :-)

 

 

Har bestilt derfra før og uten problemer.

Som det sies over her så er det sjeldent problemer med levering og betaling, men når det kommer til reklamasjon/garanti så er det en helt annen sak!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...