Gå til innhold

Nytt skjermkort, GTX 260 eller HD 4890


Jens viking

Anbefalte innlegg

Ok, så jeg må ha nytt skjermkort. Jeg har hatt 3x hd5770, men problemet var rett og slett driverrot med dette kortet, så jeg skal nå ha en annen modell, enten GTX 260 eller Hd 4890.

 

jeg hadde egentlig bestemt meg for Hd 4890, men er nå veldig skeptisk, mtp om jeg skal få like mye rot med driverne da dette også er ATI. (link til problemet med HD5770 http://www.tomshardware.com/forum/273753-3...lines-problems)

 

er det veldig like drivere til HD4890 og 5770, eller er det to helt forskjellige drivere?

Endret av Jens viking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en ting som biter ATI i ræva kan du si. AMD/ATI skal absolutt være så raske med å få ut kort på markedet, så omtrent hver eneste kort har barnesykdommer i form av driverproblemer de første månedene. Disse problemene vil dog bli løst om ikke for lenge.. Har du testet nyeste driver? Og har du rensket maskinen for gammle drivere før du installerte nyeste driver?

Lenke til kommentar

Jepp, maskinen er totalt rensket. jeg bygde den selv i starten av november og første kortet jeg puttet i var XFX HD5770. jeg bruker nyeste driver 9.12. Virker som om problemene har blitt noe mindre nå, men de er fortsatt alt for store til at jeg gidder å bruke kortet! har oppdatert hovedkortet nå, så neste gang skjermen fryser bestiller jeg en av disse kortene jeg har listet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...