Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

The kite runner film og bok

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan hjelpe meg med hva det er av "key scenes" i boken The kite runner som ikke er med i filmen?

Dette er oppgåva:

The movie version of “The Kite Runner” was a magnificent visual experience, encompassing the excitement of kite competitions to the breath-taking scenery. However, the film omits (or barely touches on) several key scenes from the book. Explain the differences between the film and the book, using at least 3 major examples of where the film deviates from the book. Finally, what was your opinion of the film compared with the book?

Endret av melbyes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som kan hjelpe meg med hva det er av "key scenes" i boken The kite runner som ikke er med i filmen?

Dette er oppgåva:

The movie version of “The Kite Runner” was a magnificent visual experience, encompassing the excitement of kite competitions to the breath-taking scenery. However, the film omits (or barely touches on) several key scenes from the book. Explain the differences between the film and the book, using at least 3 major examples of where the film deviates from the book. Finally, what was your opinion of the film compared with the book?

jukser med juleleksa, din gris

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...