Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blir logget av msn, får denne beskjeden. Hjelp?


Anbefalte innlegg

Nå når jeg logger på msn blir jeg automatisk logget ut etter noen sekunder og får da denne beskjeden: "du ble logget av fordi du logget på en versjon av Messenger som ikke tillater at du logger på fra mer enn ett sted. Klikk her for å logge på igjen." Og det hjelper ikke å logge på igjen, for da skjer akkurat det samme på nytt. Hva skal jeg gjøre for å kunne være pålogget?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal normalt bare skje dersom noen andre logger seg inn med samme konto (din konto) på MSN på en annen maskin da... Du har ingen andre maskiner som står på som kan logge seg inn automatisk og lage dette problemer?

 

Med en nyeste versjoin av MSN så vil du kunne ha flere maskiner innlogget samtidig, hvilket er nyttig.

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Prøv å bytt passord, kan hende du er hacket.

 

Det er jo en mulighet... jeg ville i første omgang installert nyeste MSN. Hvis OP da fremdeles får beskjed i ny og ne om at han har "logget inn på en annet sted" så ville jeg blitt bekymret og gjerne endret passordet ASAP. Hvis ikke det skjer på den nye versjonen kan det bare være en bug som oppstår på visse gamle versjoner.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...