Gå til innhold

Søker du et spill - Tråden


Anbefalte innlegg

Ser det er flere ganger at folk skal ut å handle spill, så jeg lagde en tråd hovedsaklig om dette, sånn som andre tråder istedenfor at det skal bli mange tråder, så kan alt om dette legges i denne tråden.

 

Så om du skal ut å handle nytt spill, så be folk komme med forslag her.

 

 

 

 

 

- NiiiK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer vel an på definisjonen, men om å beine sidelengs oppover husvegger eller i 100km/t nedover en travel gate med lastebil i hendene mens biler og folk på veien blir til potetmos kan Prototype være tingen. :)

 

Du hopper mye fra hus til hus og delvis flyr rundt i byen og har en syk følelse av POWER i det spillet.

Lenke til kommentar
Kommer vel an på definisjonen, men om å beine sidelengs oppover husvegger eller i 100km/t nedover en travel gate med lastebil i hendene mens biler og folk på veien blir til potetmos kan Prototype være tingen. :)

 

Du hopper mye fra hus til hus og delvis flyr rundt i byen og har en syk følelse av POWER i det spillet.

 

 

Ja, vet. Var ikke helt det jeg skulle fram til, men ja Prototype er ganske bra =D

Lenke til kommentar

jeg skal kjøpe meg et spill nå før ferien, men klarer ikke helt å bestemme meg. det står imellom assassins creed 2,borderlands og dragon age:origins, alle ser ut til å være knall brae spill, men hadde vært hyggelig med noen anbefalinger av noen som har erfaring fra et eller flere av disse spillene.hvilket spill bør jeg kjøpe?

Lenke til kommentar
jeg vill ikke anbefale borderlance!

Det er gøy første gang du spiller det og så er det ræva etterpå-_-"

 

Totalt ikke enig! Syntes spille var bra og er bra, er en lvl 28 Survivor Hunter, er veldig snart ferdig med første runde å runde det.

 

 

Min + og - ved Borderlands.

 

+ Genial co-op del, å spille med venner er kjempemorsomt

+ Mye variasjon både på våpen og missions

+ At det er så world-wide, det er så mye å utforske, mange skjulte plasser, etc.

-/+ Grafikken er jo greit animert, det ser jo alle. Jeg syntes det er bra, men andre kan ha andre meninger.

- Kjedelig å spille alene.

 

Fra 1-6 vil jeg gi en femmer. Så Rate: 5/6

 

 

 

Av de spillene du sa vil jeg anbefale Borderlands eller Assasins Creed 2. (Plukk vekk Dragon Age.)

 

 

BTW; Borderlands på Xbox 360, så kan jeg bli med deg å rule rundt i Pandora :new_woot:

Lenke til kommentar
ja, er på xbox 360 jeg skal kjøpe meg spill, har savnet et skikkelig rolle spill og jeg elsker first person shooter. Da sier vi det, borderlands blir det, satser på MANGE timer med gameplay, så legg meg til gamertag: zZKi11eRZz

 

regner med å få kjøpt meg det til søndag eller noe.

 

Da legger jeg deg til. Er selv snart ferdig med Playthrough 1. Så er ikke kommet så veldig veldig langt, men er mest gøyalt når man er to stykker ^^,

 

 

 

 

EDIT:

Gamertaget du oppgav, eksisterer ikke på Xbox LIVE.

 

 

Legg til meg da; LGS x HeaDShoTz

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar
ja, er på xbox 360 jeg skal kjøpe meg spill, har savnet et skikkelig rolle spill og jeg elsker first person shooter. Da sier vi det, borderlands blir det, satser på MANGE timer med gameplay, så legg meg til gamertag: zZKi11eRZz

 

regner med å få kjøpt meg det til søndag eller noe.

 

Da legger jeg deg til. Er selv snart ferdig med Playthrough 1. Så er ikke kommet så veldig veldig langt, men er mest gøyalt når man er to stykker ^^,

 

 

 

 

EDIT:

Gamertaget du oppgav, eksisterer ikke på Xbox LIVE.

 

 

Legg til meg da; LGS x HeaDShoTz

beklager, glemte mellomrom i gamertag:) men vennelisten din er full.

Lenke til kommentar
beklager, glemte mellomrom i gamertag:) men vennelisten din er full.

 

 

Ikke nå lenger, har fjerna noen jeg aldri snakker med. Legg meg til nå.

 

Er forresten blitt ferdig med Playthrough 1 og har lasta ned Zombie Island.

 

 

EDIT: Hvis friend listen min fortsatt er full så si ifra på PM. Er ikke helt sikker nå ...

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...