Gå til innhold

Får ikke slettet varer i handlelister i Prisguiden


Anbefalte innlegg

Rettelse av tittel og innhold..

Får nå ikke slettet varer jeg har i handlelistene mine....

Er dette også en bug??

 

 

 

 

Får ikke logget meg inn på Prisguiden uansett om jeg bruker "nick + passord, eller e-post adresse + passord.

Har kommet inn der tidligere med "nick + passord..

 

Kan noen hjelpe??

Endret av Singularitet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg får heller ikke slettet varer i handlelista, finner heller ikke noen plass hvor jeg kan endre antall..

 

Prisen endrer seg til NaN hvis jeg prøver å slette noe, men varen ligger fortsatt der. Vet ikke om det sier dere noe. Som den er nå er prisguiden tilnærmet ubrukelig, når man ikke har noen mulighet til å redigere handlekurven sin..

Lenke til kommentar

Var innom prisguiden igår (både ny og gammel) og ble like skuffet som ved tidligere besøk. Jeg fikk slettet varer i gammel versjon, men ikke lagt til varer, og i den nye versjonen fikk jeg verken lagt til eller slettet noe som helst. Varer som ingen hadde på lager var derimot utelatt i ny versjon.

 

Før i verden kunne man enkelt åpne prisguiden i den varegruppen man ønsket. Gikk man inn via HW.no, startet man på data o.s.v. Nå starter man på en samleside hvor man blir presentert populære nylanseringer, anbefalte nettbutikker og produktnyheter på kvitter? Tipper det interesserer majoriteten av de besøkende midt bak på ryggen.

 

Skal jeg finne meg et nytt hovedkort, er sokkel 940, 604, A og 754, samt brikkesett VIA Apollo, nForce 750a, nForce2, SIS735 og nForce3 ikke blant de jeg kunne tenke meg og sannsynligvis ikke så mange andre heller. Om de gode gamle rullgardinene absolutt må ut, kan ikke iallefall forslagene være litt mer up to date?

Lenke til kommentar

Nye regler til de som utvikler prisguiden:

1.) Hvis man har noe som fungerer, så ikke ødelegg det.

2.) Hvis man har noe som ikke fungerer, så ikke legg det ut og kall det "versjon 2.0".

 

Innlogging, oppretting av handleliste, innlegging av varer, og sletting av varer har ikke fungert på en måned. Og versjon 1.0 ubrukelig siden man ikke kan legge til varer i handlelister lenger.

 

Er det gammeldags å påstå at ting var bedre før?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...