Gå til innhold

Battle net, invalid login?


Anbefalte innlegg

Hallo. Har tenkt til å starte med wow igjen, og fant ut at jeg må gjøre om accounten min til battle.net account for å få spilt. Har lagd battle.net account, også prøvde jeg "merge account" (After merging, you'll log in to World of Warcraft® and related online services using your single Battle.net account e-mail and password.)

 

Dette virket ikke, og jeg får opp "invalid login." Noen som vet hva som er problemet?

Er sikker på at jeg har riktig brukernavn og passord, ettersom det fungerte på WoW.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

World of Warcraft® Account VerificationEnter the username and password of the World of Warcraft® account you wish to permanently merge into this Battle.net account. You will have the opportunity to merge additional accounts after this process is complete. After merging, you will use your Battle.net account e-mail address and password to log in to this World of Warcraft account.Enter a short descriptive term such as Home or Work for easy identification.Where is your World of Warcraft Account?:* Americas Europe Korea Coming Soon!The World of Warcraft account merge process is not yet available in your region.

World of Warcraft Account Name:*

World of Warcraft Account Password:*

 

Tror ikke jeg må skrive inn e-mail :)

Lenke til kommentar

Prøvde å logge inn på nettsiden, men gikk ikke. Skal prøve på Spillet nå, og se om det funker :)

 

EDIT:

 

"there is no World of Warcraft game account associated with this battle.net account"

 

også OT: Kanskje litt dumt av meg å "ta over" tråden til Xsandri :ermm: får håpe han følger med på hva som skrives da :)

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar

Hadde samme problemet selv, for meg var løsninga å slette cachen + cookies i nettleseren og deretter trippelsjekke at jeg hadde riktig brukernavn og passord. Skriver du inn feil brukernavn/passord første gang er sannsynligheten stor for at du får "Invalid login" selv om du skriver inn korrekt info på andre forsøk -- tydeligvis en stor svakhet i sidene til Blizz.

Lenke til kommentar
World of Warcraft® Account VerificationEnter the username and password of the World of Warcraft® account you wish to permanently merge into this Battle.net account. You will have the opportunity to merge additional accounts after this process is complete. After merging, you will use your Battle.net account e-mail address and password to log in to this World of Warcraft account.Enter a short descriptive term such as Home or Work for easy identification.Where is your World of Warcraft Account?:* Americas Europe Korea Coming Soon!The World of Warcraft account merge process is not yet available in your region.

World of Warcraft Account Name:*

World of Warcraft Account Password:*

 

Tror ikke jeg må skrive inn e-mail :)

Kan ikke noe for det, men ble **** irritert av det siste du sa. Tror det var smileyen i slutten av setningen som var mest irriterende.

Er jo også bare til å hvertfall prøve det ut, og du ville med en gang sett at det funket.

Du skal som Ercles sa, bruker epost addressen når du logger deg inn.

Endret av Léon_
Lenke til kommentar

Haha ztrickt, han mente meg :)

 

unnskyld for det assa, var ikke ment som noe frekt svar eller noe :(

 

Prøvde å skrive inn email og brukernavn på både internet explorer, firefox og chrome, men går ikke. aner ikke hva som er gærent :hmm:

 

Jeg får logget meg inn på battle net, men problemet er å få merget accounten.

Lenke til kommentar
Jeg får logget meg inn på battle net, men problemet er å få merget accounten.

 

Nå er jeg forvirret. Jeg har hele tiden hatt inntrykk av at du ikke får logget inn etter å ha merget. Ikke at du faktisk ikke får merget i det hele tatt. Da er det nok rett du skal skrive inn WoW-brukernavn og passord i feltet du uthevet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...