Gå til innhold

Ministekeovn, noen erfaringer?


TheDale

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg lurer er følgende:

 

For tiden leier jeg billig hos bestemora mi. Nå har det seg sånn at stekeovnen og oppvaskmaskinen har tatt kvelden (kunne nesten tro det var første modellene som ble laget), det virker ihvertfall veldig sånn. Men for now, la oss droppe oppvaskmaskinen.

 

Stekeovnen bruker skammelig lang tid på å få varma f.eks en grandis (30 min på en god dag), og nå snakker bestemor om å skaffe en ministekeovn, for disse er veldig rimelige i forhold til en ny stekeovn. Men hva er deres erfaringer?

 

Jeg føler at man er heldig bare man får inn en grandis i en slik ovn, for ikke nevne at den tar "kostbar" benkplass. Så derfor vil jeg høre om noen har innspill til slik en ministekeovn.

 

På forhånd mange takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde ein tidlegare, fungerte fint den. Samme effekt som ein vanleg ovn. To plater mindre og litt mindre plass i steikeovnen. Så lenge der er plass til ein pizza er det greit.

 

Hadde det bare vært en liten grandis jeg skulle lagd hadde det kanskje vært greit, men nå går det i all slags matlaging. Så hvis man såvidt får plass til en grandis, så ser det nesten ut til at jeg må punge ut med noe som funker fra finn.no.

 

Men for besta blir det mye penger for oppvaskmaskin, stekeovn og stekeplate på minstepensjons-pengene.

Takker for svar så langt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...