Gå til innhold

Skylder på HP og Dell for dårlig salg


Anbefalte innlegg

tja.. vil råde folk til å ta en titt på acer 1810tz ..

Hmmm, joda, men 3 cm tykkelse gjør den jo langt fra ultratynn. Det tynneste med den er vel ytelsen, men du får jo det du betaler for, og for mange er det sikkert tilstrekkelig (så lenge det varer)... ;)

Endret av Newton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

synes argumentene til acer høres logiske ut, men tiden vil vise om det er hold i det. Ønsker markedet ultraportable pc'er så vil også "standard 15tommer" dø ut av seg selv. Mange er fortsatt litt skeptisk til ytelsen på ultraportable, særlig mannen i gata. Min erfaring med disse pc'ene er at den har en tilfredsstillende ytelse som dekker de fleste dagligdagse behov.

 

Kommentar til Øivind sitt innlegg:

 

Det er ganske lenge siden bedrifter satset på kvalitet i form av kunders krav/behov. Det vanlige i dag er satsning på kvalitet i form av latente behov. Dette gjelder vel spesielt for din bransje...

 

Henry Ford sa dette på det en bra måte: "hadde jeg spurt kunden hva han ønsket, ville han svart en raskere hest..."

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Way to go Acer :)

 

Jeg er kjempefornøyd med min Asus UL30A. 5500 kr betalte jeg tror jeg.

Har ikke hatt en så fin laptop siden jeg hadde Toshiba portege 3440ct i år 2001 (pentium 3 500mhz til 30 000kr uten moms) Begge veier 1,5kg

 

Jeg støtter disse maskinene som faktisk går ann å ha med seg når man skal ut på tur.

 

 

 

Asus anno 2009 http://www.hardware.no/artikler/asus_ul30a/74709

 

Toshiba anno 2000 http://www.toshiba-europe.com/computers/products/notebooks/portege3440/index.htm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...