Gå til innhold

Uke 50mm 2009 - bareanton - 50mm f/1.4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Torsdag – Uke 50mm

 

Enkelt og greit, en rød tråd.

I og med jeg liker å skrive litt og det ikke er så mye å skrive om en rød tråd, så kommer jeg med musikklink. Jeg har lagt merke til andre forslår musikk osv. så dette måtte jeg jo prøve.

Spotify link Simone White – The Beep Beep Song

Jeg har ingen gode grunnen til å velge akkurat den, men det er det jeg sitter å hører på i kveld.

 

Rød tråd

737340762_3pREb-XL.jpg

 

f/2

iso100

1 sek

Blits

Lenke til kommentar
Takk for hyggelige kommentarer!

 

Og arnold_layne, jeg skal prøve å komme meg ut litt oftere… hehe… faktisk har jeg holdt meg unna både rødvin og konjakk i kveld, slik jeg kan kjøre bil i morgen tidlig. Så nå satser jeg bare på en tåkefull nydelig morgen og formiddag.

:dribble:

Det er verdt det å ofre seg litt for det gode bildet. Som dagens. Dette er klart det beste i serien (tenker da på de to du postet i den andre tråden).

 

 

Tom

Lenke til kommentar

Lørdag – Uke 50mm

I dag tidlig hadde jeg meg en liten fototur. Slik som jeg sa i går hadde jeg lyst på en morgen med tåke slik jeg kunne få tatt noen skikkelig tåkebilder. Selvfølgelig skjedde ikke det, det var iskaldt frost og blå himmel når jeg våknet.

Jeg var godt fornøyd med resultatet, men jeg fant ingen bilder som hoppet ut og sa at akkurat det er dagens bilde. Så jeg måtte bare velge et.

 

Lørdag morgen 2009 12 12 Nr04

738825705_7Vv8S-XL.jpg

1/400 sek

f/7.1

iso100

 

Dagens fototur har jeg rett og slett skrevet blogg om, så hvis dere vil se bildene som ikke ble valgt så er de der.

 

Edit: Fikset noe linking rot

Endret av bareanton
Lenke til kommentar
Lørdag – Uke 50mm

I dag tidlig hadde jeg meg en liten fototur. Slik som jeg sa i går hadde jeg lyst på en morgen med tåke slik jeg kunne få tatt noen skikkelig tåkebilder. Selvfølgelig skjedde ikke det, det var iskaldt frost og blå himmel når jeg våknet.

Jeg var godt fornøyd med resultatet, men jeg fant ingen bilder som hoppet ut og sa at akkurat det er dagens bilde. Så jeg måtte bare velge et.

 

Lørdag morgen 2009 12 12 Nr04

738825705_7Vv8S-XL.jpg

1/400 sek

f/7.1

iso100

 

Dagens fototur har jeg rett og slett skrevet blogg om, så hvis dere vil se bildene som ikke ble valgt så er de der.

 

Edit: Fikset noe linking rot

Bra levert her. ++ :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...