Gå til innhold

Nye Prisguiden - Din mening


Hva mener du om den nye Prisguiden  

59 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med tingenes tilstand?

    • Fungerer greit for meg :)
      3
    • Håpløst! Få tilbake alle funksjonene i gamle Prisguiden takk!
      41
    • Oppgraderingen er vellykket utført :)
      1
    • Oppgraderingen burde ikke vært publisert uten skikkelig grunnarbeid!
      29


Anbefalte innlegg

Mulig denne havner i feil kategori....

 

Er rimelig fortvilt over tingenes tilstand nå :nei:

 

Prisguiden har etter mitt syn blitt helt ubrukelig i forhold til det vi har vært vant med tidligere. Makan til rot!

Jeg er ikke imot at prisguiden skal fornyes, men måten dette er gjort på er helt hull i hue.

Her snakker vi om en pre-BETA utgave som blir slengt ut i all offentlighet.

Dette her er helt feil måte å gjøre ting på spør dere meg.

Arrrghhhh!!! :wallbash:

 

Dette er ment som en konstruktiv tilbakemelding. Hold diskusjonen on-topic...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med mange andre her om at prisguiden var mer oversiktelig før. Den fungerer nå også liksom, men det føles ihvertfall ikke som noen oppgradering og tydeligvis har dette ikke blitt testet godt nok før det ble lagt ut.

 

Det sagt - den gamle guiden er jo også fremdeles tilgjengelig, så jeg ser ikke det store problemet i det. De som vil kan jo fortsette å bruke den, og den vil helt sikkert forbli tilgjengelig frem til det nye systemet er bunnsolid. Bare synd at nye brukere som ikke vet om den gamle kanskje får et dårlig inntrykk i mellomtiden.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Mitt første forsøk var å finne en minnepinne, men det mislyktes. Det samme med ekstern 2.5" hd. I den gamle versjonen var det jo rett på "lagring", enkelt som bare det. (Selv for en førstegangsbruker, vil jeg tro).

 

Man kunne naturligvis bruke søkefunksjonen, men med så mange navn som finnes på minnepinner var det lite fristende i utgangspunktet.

 

Den nye versjonen virker også unøcvendig overlesset med filtre, spør du meg. Blir fort uoversiktlig. Det ikke en million forskjellige minnepinner på markedet. (for å ta det som et eksempel). Det er ikke en million av noe. Savnet aldri flere filtre i den gamle.

Lenke til kommentar

Søke funksjonen fungerer ikke/dårlig.

Lite oversiktlig.

Mangelfull opplisting av produkter.

Søk på produktnummer virker heller ikke.

 

La for guds skyld linken til 1.1 ligge der. Er like glad i prisguiden som jeg var i hw.no før "oppgraderingen".

Før var jeg innom hw.no et par ganger om dagen, tok 2 sekunder å se om det er noe nytt. Nå er det veldig rotete og svært lite oversiktlig. Unique hits må ha fallt etter oppgraderingen.

 

Nå er det prisguidens tur til å bli nedgradert.

 

Ps. gjengen som lager disse sidene gjør jo en kjempejobb med html, men det er vel på design det mangler.

Lenke til kommentar
Det sagt - den gamle guiden er jo også fremdeles tilgjengelig, så jeg ser ikke det store problemet i det. De som vil kan jo fortsette å bruke den, og den vil helt sikkert forbli tilgjengelig frem til det nye systemet er bunnsolid.

 

Det er mulig det bare er meg, men jeg skulle titte på litt erfaringer om nettbutikker, og ikke overraskende, fungerte ikke dette i "nye prisguiden". Dvs. jeg kan lese totalkarakter, og hvordan dette er fordelt på forskjellige kriterier, men å gå videre til å lese alle enkeltanmeldelsene, er ikke mulig.

 

Klok av skade gikk jeg inn på prisguide versjon 1.1, men linkene til nettbutikkerfaringer derfra, peker bare til "nye prisguiden" :no:

 

Vær så snill å fortelle meg at det bare er jeg som surrer! Jeg har enda til gode å finne et ordentlig alternativ til prisguide.no.

Lenke til kommentar

Det står gjerne forskjellige ting om produktene på de forskjellige prisguidene og.

 

På den gamle står det at skjermoppløsningen på HTC HD2 er "800 x 480", på den nye står det "0".

På den gamle står det at skjermstørelsen er "4,3 tommer", på den nye står det bare "4".

 

Få nå i det minste inn benevnelser bak infoen på den nye. Den gamle er foreløpig bedre på alle måter. Jeg liker i hvert fall å se at prosessoren har 1000MHz, i stedet for at det bare står et tall uten noe info om hva det representerer (selv om det ofte sier seg selv). Det blir mye mer oversiktlig.

Lenke til kommentar

Syns ikkje 1.1 versjonen liknar noko serleg på den gamle versjonen heller, eller er det berre eg?

 

Å lage handleliste er et mareritt der ting forsvinn og kjem litt i hytt og pine..

 

Å bruke den nye prisguiden fungere ok på heime maskina, men på nett pcen er det et reint hel**te. ting kjem ikkje inn i handlelista og den blir aldri oppdatert.

 

den nye søkefunksjonen fungerer egentlig best med den nye prisguiden, men vil ha tilbake den gamle oversikten over handlelistene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...