Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er mest effektivt?

Har spilt mw2 i et par uker nå, først i dag fant jeg ut at jeg kan customize killstreaks.

Beklager overforbruk av engelsk, men jeg er ikke norsk og ikke edru.

Altså hva mener folket er den beste komb. av killstreaks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Predator -> Harrier -> Chopper Gunner

får chopper i ca annenhver kamp, og det tar ofte lang tid før den blir skutt ned. Masssse kills :)

Skrevet

Brukte Pavelow - choppergunner - nuke en periode, men etter tre nukes skiftet jeg til Harrier - pavelow - choppergunner. Vurderer bruke harrier - emergencydropthingie - pavelow heretter. Pakker er kos!

Skrevet

I alt utenom Search & Destroy er det Harrier - Chopper Gunner - Tac. Nuke.

I Search & Destroy er det UAV - Carepackage - sånn super carepackage.

Føler jeg ikke har bruk for noe superkiller i Search & Destroy, siden kampene er som regel veldig korte, og den kan være litt vrient å få 15++ kills uten at kampen er ferdig. Men i Team Deathmatch, Sabotage og Capture the Flag etc, så er det max dmg med fmj stopping power, harrier strike etc :p

Skrevet

Bruker for øyeblikket Care Package (4), Harrier Airstrike (7) og Chopper Gunner (11). Bytter ofte ut Care Package med UAV (3) hvis jeg skal spille Free-For-All, og tror jeg skal prøve meg litt med Predator Missile (5) i stedet for Care Package framover.

Skrevet

Litt map avhengig også. Spesielt et hvor det meste foregår innendørs med høye bygninger er ikke akkurat ideelt for chopper gunner eller andre luft skyts.

• 1 måned senere...
Skrevet

Nettopp starta på prestige, så bruker Care pack, sentry, preddy

Er så lei av carepack, for jeg får somregel bare enda en sentry, uav, counter uav eller ammo.. Aldri noe gøy i de =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...