Gå til innhold

Hehe. Nokia gir bort gratis mobiltelefoner!


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Nokia gir bort gratis mobiltelefoner!

 

Nokia skal teste ut verdien av "munn til munn metoden" i markedsføringen

 

av

sine produkter. Som takk for at du reklamerer for Nokia, mottar du en telefon gratis.

 

For å motta en gratis telefon, må du sende denne e-mailen videre til åtte personer (for å motta en gratis Nokia 6210) eller til 20 personer

 

 

(for å motta en Nokia WAP). Innen 2 uker vil du motta en gratis mobiltelefon. (Nokia kontakter deg via din e-mail adresse).

 

Du må sende en kopi av denne meldingen til [email protected]

 

 

 

Latterlig hvor mange som går på denne her og virkelig tror at de får en gratis nokia telefon. Dette er vel min 4. mail jeg får :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faktisk:

 

Jeg spiser lunch i en kantine der flere firma jobber, og jeg hørte faktisk snakk om denne mailen. En av dem inrømte å ha trykkt på xxxxx.all eller noe, altså, sendt mailen til ALLE i hele firmaet. De har kontor i bergen, oslo, stavanger, trondheim...

 

Say no more. Jeg gadd ikke si noe til han heller. Det får være hans problem. De tar det vel opp på neste møte ang bruk av firmaets båndbredde, serverkapasitet og ansikt utad....

 

DrE

Lenke til kommentar

det som er det morsomste er at jeg fikk 3-4 advarsler fra onkelen min (inngiftet) som advarte om at det var en spøk eller egentlig spam-mail som kunne inneholde virus. :lol: Men han spammet for det. Mer enn han hadde gjort hadde han bare sendt den videre i ett eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...