Anders1995 Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Jeg har KOTN, hvor jeg fikk med alle official plugins. Jeg har installer de jeg har lyst på, men det ser ut som selve knights of the nine ikke er i spillet, fordi nå jeg spiller Oblivion så kommer aldri noen av questene opp, og jeg finne ingen av plassene i KOTN. Noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk.
The Ghost Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Istedenfor å starte selve Oblivion så starter du Oblivion launcher, der har du en knapp som åpner en meny hvor du skrur av og på mod'er, det er nok bare snakk om å aktivere KOTN der.
Anders1995 Skrevet 29. november 2009 Forfatter Skrevet 29. november 2009 Alle filene var merket av, så det skjedde ingen forskjell.
The Ghost Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Da vet jeg ikke, har du noen andre mod'er som den kan kræsje med ? Kan hende det krever ny karakter om du installerte det etter du lagde din karakter.
The Ghost Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Da installerer du spillet på nytt, prøv først på et nytt game og om det funker så prøv å start den game saven din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå