Atiks Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Hei Hva skal jeg gjøre, patchen 3.2.2 - 3.3.0 bruker 6 timer for å laste ned og det er bare 475mb.
War Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 (endret) Laste ned fra ett annet speli? http://www.wowwiki.com/Patches? (så lenge det er en patch man må ha for å spille NÅ) Endret 29. november 2009 av War
Ducktoy Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Ser ikke på at den tar 6 timer som noe problem, da det er bare pre-patch data.
Atiks Skrevet 29. november 2009 Forfatter Skrevet 29. november 2009 Jeg har et annet spørsmål. Jeg har ikke spilt wow på lenge og da jeg skal logge in står det at jeg må lage meg en batte.net konto. Stemmer det?
Ducktoy Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 (endret) Jepp, det må du nå etter 12 november. før det slapp en, men var nok av mas fra Blizz om det. Endret 29. november 2009 av Ducktoy
War Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Litt dritt da, email som brukernavn og ett passord til alle kontoene. 1 hack = alle kontoer i dass.
Hakasu Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Jeg har et annet spørsmål. Jeg har ikke spilt wow på lenge og da jeg skal logge in står det at jeg må lage meg en batte.net konto. Stemmer det? Det tar bare to minutters tid å lage det da, så det er ikke et stort problem.
Mato Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Litt dritt da, email som brukernavn og ett passord til alle kontoene.1 hack = alle kontoer i dass. ikke værre en og ungå og få keylogger på datan / svare som en idiot på mails . er ikke akkurat som noen sitter og aktivt prøver og hakke kontoen din men bruteforce da . er du sikklige paranoid lager du en ny epost som du kun bruker til wow , skaffer deg en sånn nettbank lingnene sak så er du safe ;/ og enda litt
War Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 ikke værre en og ungå og få keylogger på datan / svare som en idiot på mails . Det er ikke så lett, jeg fikk virus på en nybygget og nyinnstallert data, grunnen var at ledningen sto i og explorer kobblet seg opp mot msn-startside automatisk etter første boot og da jeg kom tilbake 12t senere hadde jeg keylogger på pcen uten å ha brukt internett til annet enn å bytte passord på wow-kontoen. Dvs bygge data Boote opp Bruke explorer til å gå rett til wow-eu-siden Bytte passord Logge wow for å sjekke Win update Restart Automatisk boot der msn-siden poppet opp, sto slik i 12t. Dette er hele hendelsesforløpet, da fikk jeg en keylogger av å gå inn på wow sin side? Jeg har iallefall ikke noen bedre forklaring. Volla, keylogger, fant mitt nye passord
Mato Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 alle burde da vite at det første du gjor en win maskine er og patce datan helt opp , legge in antivirus før man bruker datan til noen ting som helst fra du installerer win og til du har virus er ca 18 min , og alt du trenger og gjøre er og plugge kablen og koble den til nettet , så vet du det Kile : http://aroundcny.com/technofile/texts/tec082904.html
War Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Fant ut det ja, brukte i 1 min på en side. Resten var ubevisst , damn MS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå