Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva mener folk om Anthony Annan som kan bli vår for £2,5-3M? Da snakker vi at vi betaler mindre en vi gjorde for både Poulsen og Konchesky og får en spiller som storspilte i VM.

Å selge Poulsen for rundt £2M og kunne fått inn en erstatter som er relativt ung og bare betale £1M i diferanse tror jeg hadde vært et godt trekk. Dog taler størrelsen og holdningene til Annan mot han.

Men når det kommer til bargain kjøp der ute så har jeg vanskelig for å se noen bedre alternativ hvis vi ønsker å styrke vår defensive midtbane posisjon.

Endret av YNWA32
Skrevet

Heftige rykter om Suarez nå, flere hold som melder at vi er nære ved å sikre oss han. Også noen som melder at Babel er på vei motsatt som en del av avtalen.

Skrevet

Sitter å leser ryktespalter på forskjellige steder nå. Går mye i Suarez som du sier. Også prat om hva som skjer på møtene til Comolli, Daglish og Henry (Werner også sikkert). Skulle gjerne vært flue på veggen der.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ifølge sky news skal Liverpool ha kontaktet Aston VIlla angående kjøp av Downing. Pengene for salget av han skal gå til Bent.

Downing var jeg sugen på før han dro til Villa, gutten er 26 år, noe som er en greit alder. Ikke direkte ung, men heller ikke gammel.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6668007,00.html

Skrevet

Suarez hadde vært fint.

Liverpool are believed to have made a £2.5 million offer to acquire the services of Bayern Munich midfielder Mark van Bommel.
Dette stiller jeg meg mer skeptisk til
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Hadde gledet meg om Liverpool kjøpte Suarez i sommer\nå. Samme når det kommer til Downing. En ving trengs temmelig hardt igrunn.

Ryktes om Young igjen også.

Van Bommel er gammel, men 2,5 er jo ikke ''mye'' penger. Men helst ikke

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Han er jo ekstrem målfarlig, desverre for Liverpool er det kun mot eget mål.

(hadde et braskudd da)

Skrevet

Skjønner at vi jakter en ny spiss, men synes det er merkelig at det ikke jaktes på en venstreback også. Warnock frister meg ikke veldig mye.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...