Gå til innhold

Reise til Nederland, Amsterdam


Vibe89

Anbefalte innlegg

Jeg og to venner har planer om å ta turen til Nederland for å oppleve Trance Energy 2010. Det har derfor dukket opp noen spørsmål angående reisen:

 

For det første lurer vi på om det er best å sjekke inn på hotell, eller ta et hostel istedet. Hvis noen har anbefalinger av hotell/hostel i Amsterdam er det bare å komme med dem! :) Det andre vi lurer på er dette med hvor mye vi kommer til å bruke sånn ca på mat/drikke, transport osv. Altså, hva er et sannsyling budsjett for fire dagers opphold? :)

Endret av Vibe89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg og to venner har planer om å ta turen til Nederland for å oppleve Trance Energy 2010. Det har derfor dukket opp noen spørsmål angående reisen:

 

For det første lurer vi på om det er best å sjekke inn på hotell, eller ta et hostel istedet. Hvis noen har anbefalinger av hotell/hostel i Amsterdam er det bare å komme med dem! :) Det andre vi lurer på er dette med hvor mye vi kommer til å bruke sånn ca på mat/drikke, transport osv. Altså, hva er et sannsyling budsjett for fire dagers opphold? :)

 

 

noo weed?

Lenke til kommentar

Først og fremst gratulerer, skulle gjerne ha vært der selv.

 

Jeg var i høst i Amsterdam, vi bodde på ett 4stjerners hotell, min 15 med buss unna sentrum. Aner ikke hvor trance energy skal være, men buss/trikk er rundt 25kr, men det ble mye taxi på oss.

 

Matbutikkene er prisene lavere enn Norge, men følte at restaurantene var som norske priser, samme med taxi. Ellers kan jeg si at det var en meget fin by, men du kan bli litt skremt av alle sexbutikkene og coffeshops'ene.

Lenke til kommentar
Først og fremst gratulerer, skulle gjerne ha vært der selv.

 

Jeg var i høst i Amsterdam, vi bodde på ett 4stjerners hotell, min 15 med buss unna sentrum. Aner ikke hvor trance energy skal være, men buss/trikk er rundt 25kr, men det ble mye taxi på oss.

 

Matbutikkene er prisene lavere enn Norge, men følte at restaurantene var som norske priser, samme med taxi. Ellers kan jeg si at det var en meget fin by, men du kan bli litt skremt av alle sexbutikkene og coffeshops'ene.

 

Ja, gleder meg!

 

Vurderer hotell, da dette virker mer trygt. På den andre siden er vi ute etter å feste og ha det mest mulig gøy. Har hørt at hostel er bra hvis man er ute etter å møte mest mulig folk på kortest mulig tid, og ikke er så opptatt av at alt skal være så seriøst. Vi har jo heller ikke all verdens med penger, så hvis det skulle blitt et hotell så måtte det nok blitt nok i 3stjerners-duren. Hva het hotellet du bodde på forresten, og hvordan synes du det var der?

Lenke til kommentar

Mitt hotell

Var greit nok, vi var ikke der mye og det var som sagt ett stykke unna sentrum. Nå skal dere til trance energy som jeg antar ikke er i sentrum mens vi var omtrent bare rundt omkring i sentrum, så for oss ville det vært bedre om vi hadde funnet oss ett hotell nært sentrum men som da hadde ett litt dårligere standard.

 

Og ja det er mye enklere å treffe nye mennesker på ett hostel, er ihvertfall min oppfatning etter å ha bodd på hostel noen ganger. Denne gangen var vi en svær gruppe som holdt for oss selv men regner med at dere heller vil treffe nye og flere mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...