Gå til innhold

There's only one Arsène Wenger


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Starter vi med Denilson i neste kamp så kan det tippe meg over fra en pro-Wenger til en tviler. For første gang ever. Hvis ikke Arsene innser at å starte med Denilson på brua er som å spille russisk rullett med fulladet revolver så tviler jeg på hans dømmekraft. Det gjør vondt å si, jeg elsker Arsene, men topplagsstatusen vår svinner for hver dag som går hvis vi skal rakne som et korthus mot god motstand.

Lenke til kommentar
Starter vi med Denilson i neste kamp så kan det tippe meg over fra en pro-Wenger til en tviler. For første gang ever. Hvis ikke Arsene innser at å starte med Denilson på brua er som å spille russisk rullett med fulladet revolver så tviler jeg på hans dømmekraft. Det gjør vondt å si, jeg elsker Arsene, men topplagsstatusen vår svinner for hver dag som går hvis vi skal rakne som et korthus mot god motstand.

Enig. Om Denilson starter, har Wenger mistet grepet. Uansett om alle spillerne våre er skadet, vil jeg ikke se Denilson på banen. Gi meg heller 11x Silvestre, enn skrapet Denilson.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
"Am I suggesting there were a lot of bad tackles? Leave me alone with that, for f***'s sake.

 

"You are always looking for controversy, you do not need me to tell you what happened on the pitch. I can give you my opinion about our game but you always create this controversy."

 

You go, Wenger!! :love:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Nå som Cesc har bekreftet at han blir, er det ingenting annet å gjøre enn å applaudere Arsene Wenger. Vår eminente manager har vært sta som et esel i denne saken og han har vist at Arsenal er et lag en ikke skal herse med. Mens Barcelona har oppført seg helt ufattelig respektløst, har Wenger vist klasse jeg knapt har sett maken til.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Edq6LQ2eygY

Lenke til kommentar

Arsène Wenger signs contract extension!!!

 

“My heart belongs to Arsenal and my desire is to see this team win silverware.

 

“My commitment and drive are as strong and fresh as ever. Signing a new deal means that I can see this talented group of players reach their potential. Trust me, they are ready to deliver.

 

“With my staff and players we are in front of an exciting challenge and we are looking forward to achieving much success.”

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...