schmoo Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Noen andre som la merke til hvordan rommet med dusjene der russere peprer deg ovenfra og bruker riot shields er mer eller mindre indentisk med dusjscenen i The Rock med Nicholas Cage?? Som ung var det en av mine favorittfilmer så har sett den temmelig mange ganger. Føltes nesten ut som om jeg så filmen om igjen
KompleX Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 Har akkurat spilt cod campaign med en kompis, og vi satt og tenkte akkurat det samme
MrLee Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 De har tatt inspirasjon fra både the rock og Generation kill følte jeg.
Purplehaze Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 Den blir referert til som "dusjscenen fra The Rock"
KinGKaoZ Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 Tenkte akkurat det samme! Manglet bare Hans Zimmers musikk fra den samme filmen!
iNeo Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 Tenkte akkurat det samme! Manglet bare Hans Zimmers musikk fra den samme filmen! Enig.
MrLee Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 (endret) Og gjett hvem som laget musikken i MW2? Endret 27. november 2009 av MrLee
iNeo Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 Gjett hvem som laget musikken i MW2? Vet hvem det er. Lastet ned OST et par uker før spillet kom ut
Deadlocks Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 De har tatt inspirasjon fra både the rock og Generation kill følte jeg. Følte faktisk akkuratt det samme om Generation Kill. Fikk veldig den stemningen på det første missionet ihvertfall, vet ikke om det var måten de snakket på eller hva. "Sheperd's never been afraid of danger close" var vel litt noe av det de sa om Captain America eller hva de kalte han dusten i Generation Kill også.
Olum Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 Digget musikken og sjekket det opp etterpå. Ble ikke overrasket når jeg fant ut at det var Hans Zimmer som hadde laget musikken. Som MrLee sier, føler jeg også at den er inspirert av både The Rock, Generation Kill og andre krigsfilmer. Synes deler av MW1 lignet veldig på scener fra Black Hawk Down.
schmoo Skrevet 27. november 2009 Forfatter Skrevet 27. november 2009 The Rock: http://www.youtube.com/watch?v=IFt8BLEXRA0 Modern Warfare 2 fra 02:00 Er jo som tatt ut fra filmen! En annen likhet mellom de to er når du skal signalisere med grønne bluss i washington for å avverge bombing fra jagerfly. Cage gjør det samme i The Rock når jagerfly er på vei til å tilintetgjøre Alcatraz.
iNeo Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 The Rock:http://www.youtube.com/watch?v=IFt8BLEXRA0 Modern Warfare 2 fra 02:00 Er jo som tatt ut fra filmen! En annen likhet mellom de to er når du skal signalisere med grønne bluss i washington for å avverge bombing fra jagerfly. Cage gjør det samme i The Rock når jagerfly er på vei til å tilintetgjøre Alcatraz. Ja. Når du sier det så. Flere paralleller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå