Gå til innhold

Hjemmekino - TV og PC


Vamos

Anbefalte innlegg

Om jeg for eksempel kjøper dette anlegget, vil jeg da trenge en forsterker? Skal koble den til min 32 " LCD-TV. Kan jeg også (som jeg har gjort nå i evigheter) koble PC'en til TV'en med HDMI-kabel for å se serier fra PC'en, mens jeg i tillegg får lyden fra anlegget?

 

Link funker visst ikke.

 

http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/hje...sony-hjemmekino

Endret av aunmar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil ikke trenge noen ekstra forsterker nei, det sitter en forsterker enten i spilleren eller i suben på slike anlegg og alt du trenger for å få lyd følger med i pakka.

 

Hvorvidt du vil kunne koble slik du sier og få lyd fra pcen på anlegget er jeg usikker på. Dette kommer an på om tven din støtter audio ut og om det anlegget støtter tv lyd inn. Dette vil jeg anbefale deg å høre med karene på Elkjøp om.

Lenke til kommentar

Det tviler jeg desverre sterkt på. De fleste av disse anleggene har komponenter som avhenger av hverandre til en viss grad. Mitt gamle Philips av lignende utførelse hadde for eksempel forsterkerdelen i dvd-spilleren. Dersom jeg ville byttet ut dvd-spilleren med en blu-ray spiller måtte jeg også kjøpt meg en surroundreceiver.

 

Du har ikke mye penger å bruke eller? Du har ikke vurdert å spare litt og så kjøpe et løskomponentsystem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...