Gå til innhold

Stratergispill, trenger anbefalinger!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan ikke anbefale noe, hvis man ikke anbefaler Civilization-spillene. 2-4 er vel de beste spillene. Du får ekstremt mye for pengene for det. :thumbup:

 

Total War serien er jo også konge. Empire, Medieval II og Rome anbefaler jeg med hjertet mitt. Age of Empires spillene gir jo også mye valuta for pengene. Toeren er vel den beste av dem, og treeren er veldig bra selv om den ikke er nyskapende. Også kan du jo også sjekke opp Supreme Commander, SimCity 2-4, Company of Heroes, World in Conflict, Sins of a Solar Empire, Warcraft III, Starcraft og Rise of Nations. Men jeg anbefaler ingenting over Civ-spillene.

 

EDIT: Du kan jo prøve deg på Hearts of Iron II eller III, eller Europa Universalis III hvis du tror du har hjernekapasitet nok til såpass mye detaljstyring. :p

Endret av ShakaZulu28
Lenke til kommentar
EDIT: Du kan jo prøve deg på Hearts of Iron II eller III, eller Europa Universalis III hvis du tror du har hjernekapasitet nok til såpass mye detaljstyring. :p

 

Storspill for strategientusiaster, dog noe bratt læringskurve (som stort sett varer og varer)

HoI III har nyeste spillmotoren fra Paradox så den har bedre grafikk og slikt. Du kommer til å bruke noen timer på wikien og med manualen (og på newbe forum), men By Loken du har mye igjen for det i antall timer spilt på det jeg kaller det (de) beste stragei spillen out there.

Lenke til kommentar

Command and Conquer 3 + Kane's Wrath expansion.

World in Conflict.

Company of Heroes.

Red Alert 3.

Empire: Total War.

Supreme Commander.

Sins of a Solar empire. <-- Anbefales på det sterkeste!

Civilization 4.

Galactic Civilizations 2

Age Of Empires 3 (Har ikke spillt dette, anbefaler utifra de opplevelsene jeg hadde med Age Of Empires 2.)

 

 

Og si farvell til alt sosialt liv de neste par årene hvis du er som meg og liker å bli involvert i online-samfunnet til hvert spill. :)

Endret av Twinny
Lenke til kommentar

Ingen som har anbefalt anno serien enda?? Både anno 1701 og Anno 1404 er råbra, selv foretrekker jeg den nyeste, altså 1404. Hvis du liker å sitte i timesvis å bygge et velfungerende samfunn som er velbalansert i inntekt og produksjon, bør du prøve det!

 

Ellers har jeg ingenting å utsette på de som allerede er blitt anbefalt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...