Gå til innhold

Mortal Online is coming!


Anbefalte innlegg

Mortal Online er på vei! :)

 

Mortal Online er et stort og åpent MMORPG utviklet av svenske Star Vault. Firmaet er svært lite (under 20 folk) og har ikke støtte av utgivere, så grafikk og ytelse kan dessverre ikke sammenlignes med andre titler.

 

På den positive siden har de frihet til å jobbe med det de vil. Spillet tar plass i en virtuell verden kalt "Nave", og man får sannsyligvis kun se det første kontinentet -- Myrland -- i første omgang.

Settingen er en blanding av fantasy og medieval.

 

 

Ta gjerne en kikk på http://www.mortalonline.com/ for mer informasjon

 

 

Her er egentlig en fin oppsummering av spillets "features".

Advarsel: Stort bilde!

 

 

 

powerpointcompilation_myrmidonguild.jpg

 

 

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller du betaen?

 

Spillte selv betaen for 2-3 måneder siden, og da var spillet latterlig dårlig. Får vel ta å laste ned den nyeste betaversjonen snart. Dette spillet passer meg perfekt om de klarer å gjøre det de sier, men det virket langt fra lovende siste jeg spillte. Betaen virket mer som en slags pre-alpha.

Lenke til kommentar
Har spilt i beta, ja. Ble med for en måned siden, og det har forbedret seg drastisk siden jeg ble med og til nå. Har ikke prøvd de siste 2 versjonene siden jeg ikke vil bli lei før det blir utgitt.

 

 

Spillet fungerer greit nok, men ville likt å se resten av systemene de mangler bli implementert før release.

 

Har spilt siste beta versjon og spillet er latterlig patetisk. Minner en hobbyklubb som har kjøpt en engine og snekkret sammen endel basic ting som egentlig er gjort halveis. UT3 engine vil heller ALDRI klare mange spillere samtidig, noe som er kanskje det viktisgste i et open PvP spill. Der nutcupping er normen.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bump!

Er spillet ute nå? Jeg prøvde Betaen for et par måneder siden, men det var så mye bugs at det var uspillbart. Men på hjemmesiden står det at spillet har kommet ut og kan kjøpes nå? Er det noen som spiller det? Liker konsepte veldig godt, men likte ikke hvordan det var under beta.

Endret av blashyrkh
Lenke til kommentar

Bump!

Er spillet ute nå? Jeg prøvde Betaen for et par måneder siden, men det var så mye bugs at det var uspillbart. Men på hjemmesiden står det at spillet har kommet ut og kan kjøpes nå? Er det noen som spiller det? Liker konsepte veldig godt, men likte ikke hvordan det var under beta.

samme som med Darkfall rekner jeg med... fantastisk konsept, men dårlig tillaget pga økonomi osv. :p

Lenke til kommentar

Synest det var ufattelig dårlig, jeg så på trailerne på youtube lenge før spillet kom ut,og hadde store forhåpninger og når det først kom ut har jeg aldri sett et så dårlig spill før. Grafikken var helt på trynet å minnet meg om et spill jeg spilte for femten år siden. Gameplayet var enda verre, jeg kansellerte accounten min på dagen. Makan til drittspill skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Damn, skulle likt å sett et spill med den grafikken i 1995...

 

Når det er sagt er ikke MO noen slager i min bok heller, jeg kjøpte det for lenge siden og spillte litt i betaen men mangel på kompetanse hos utvikler/dårlig valg av engine (?) gjorde at jeg ikke gadd bry meg med det noe mer.

 

Jeg er forøvrig en av de som likte Darkfall og spillte dette en god stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...