Gå til innhold

[Løst]Skal skaffe meg kabel-tv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg tenker på å skaffe meg kabel-tv. Men jeg har lyst til å få med meg Premier League og Champions League. Er det mulig å få et kabel-tv abb der jeg kan få både viasat og canal plus? evt hvor mye vil dette koste? Hvis det koster 600 kr i mnd gidder jeg ikke.

Tenker litt på Dreambox, men kan man ha det via kabel eller må man ha parabol? vil jeg evt få de kanalene jeg har lyst på?

Kanaler jeg vil ha:

Canal Plus Sport 1,2, ekstra og HD

Viasat fotball, motor og der det vises CL kamper

TV3

TV2

NRK, NRK2 og NRK3

TV Norge og TV Norge HD

Viasat 4

Det gjør ikke meg noe hvilket selskap jeg bestiller dette fra, så lenge det ikke blir alt for dyrt og jeg ikke får de kanalene jeg har lyst på.

Har sett litt på Riks TV sitt fritt valg, men der var det veldig lite utvalg så tror jeg ikke går for den løsningen.

På forhånd takk!

Mvh

Mellers

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først må du finne ut hvem som kan levere kabel-TV hos deg - hvor bor du? Mange steder er det bare en mulighet mens det noen steder i større byer kan det være to leverandører. Men det er også en god del steder hvor det ikke er kabel-TV i det hele tatt.

Skrevet

Jeg bor i Havnegata 5, 1555 Son. Jeg har sjekket opp dette på canaldigital.no, men der står det at jeg ikke kan få det, men vet at det er flere rundt her som har canal plus fra før.

Skrevet

Bor du i blokk eller enebolig?

Vil anbefale å skaffe parabol om mulig.

Kanalpakke med Canal+ koster deg 505,- pr måned, og da får du også en hel del andre kanaler samt HD-kanaler. I tillegg er startkostnaden lav, 1500,- for en HD-dekoder og alt utstyr som trengs. Montering er inkludert i prisen.

Kabeltv i Son leveres tydeligvis av Son Antennelag, http://www.soonantennelag.no/, og disse skal ha 6500,- for tilkobling, samt levere en dårlig teknisk løsning.

• 2 uker senere...
Skrevet

Må da være mye enklere og billigere å få noen til å komme å legge inn kontakt til deg. Evt. kan du jo bare gå over til ett annet selskap og få montering gratis eller for sånn billigpris inkludert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...