Gå til innhold

Test: Roccat Kova


Anbefalte innlegg

Får håpe de har ordna scrollehjulet, ja. Jeg har gått gjennom et par-tre-fire Kone's som jeg har fått i retur direkte fra Roccat, og den siste jeg fikk var visstnok en forbedret versjon. Den holdt i overkant av to uker, så løsna scrollehjulet på den óg.

 

Grei test, men for meg frister det ikke å kjøpe noen produkter fra Roccat igjen. Holder meg til Logitech, som har knall byggekvalitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enda en selvmotsigelse er følgende:

+ Plug and Play

- Ingen programvare

Det er vel egentig ikke en selvbotsigelse, PuP betyr vel bare at ting funker rett ut av esken, men selvfølgelig blir ting bedre med eksta programvare, som man da kunne lagt ut for folk som trengte mer avanserte funsjoner.

 

Så på din brødskive har du på smør samtidig som du hater smør?

Jeg mener forsatt dette ikke henger på greip!

Dette er en av tingene jeg syns er jævla kjekt med mine Roccat Kone, dette at jeg MÅ installere programvare som gjør at jeg får utnyttet musen bedre (opplevd kvalitet, om ikke annet).

 

Hva betyr f.eks. "Enkelte musepekere har en alt for lang rekkevidde på laseren, noe som gjør at du må løfte musen høyt uten å bevege hva enn som skjer på skjermen din."

Noen liker å kunne løfte opp musen fra musematten, og bevege den UTEN at musen rører seg på skjermen (hva det er godt for vet ikke jeg).

Det er det det betyr.

Jeg skjønte hva han prøvde å fortelle oss, men forstår ikke at noen kan skrive så ekstremt kronglete og ikke minst feil.

Alikevel skal jeg ikke si jeg er uenig i det andre du skriver, det var vel litt under ønsket kvalitet.

Lenke til kommentar

Min Kone har i det minste holdt seg helt finfin siden TG, aldri hatt noe problemer med scrollhjulet. Den vandrer i det minste mye mindre enn det min Bluetrack gjorde før jeg langet et spark mot den førdømt store donglen som måtte sitte i front for signalene.

 

Eneste problemet jeg ser er at glideputene er flinke til å samle større støvkaniner, og for noen dager siden hadde en av dem slått seg ned foran sensoren.

Lenke til kommentar
Får håpe den er bedre en den håpløse musa Kone. (Hvertfall har min Kone vært ustabil og upresis).

 

Kanskje du burde ta deg bedre av din kone. Hvis du ikke får den responsen du forventer, kanskje du gjør noe feil, gå ut på en bedre middag, kjøp blomster etc. Eller kanskje din kone er syk.

 

D:

 

 

 

*kunne ikke dy meg*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...