Gå til innhold

Modern Warfare 2: Fail or success?


Anbefalte innlegg

dedikerte servere hadde løst alt jeg hittil synes er feil med spillet, synd de ikke har det.

 

This.

Når jeg først er ingame, det har blitt valgt en host uten lag og det faktisk ikke er noen som jukser så elsker jeg spillet.

Problemet er at det virker som det blir lengre og lengre mellom hver gang, jeg kan seriøst ikke fatte at det ikke er dedkierte servere...

 

Vi er en kompisgjeng som spiller sammen, varierer fra 2 til 6 stk, og det er et rent helvete å få alle ingame på samma server.

En annen ting jeg savner med dedikerte servere er det at om jeg logger på steam og ser at en kompis spiller CS:S, kan jeg trykke join game og hoppe inn på samma server, null stress, evt vente i 30 sec med retry om den er full, I COD har man rett og slett ikke denne muligheten da 11 av 10 ganger så er server full, connection failed, iwnet sux, whatever (bitter)

 

Edit: En annen ting er jo selvfølgelig det at det ikke finnes admins, folk jukser jo som bare F. og ingen som kan gjøre noe med det!

+ at jeg savner muligheten til å restricte våpen (Den granatkasteren er bare latterlig irriterende :p )

 

Nei, får håpe BF:BC blir bedre.

Endret av Dimas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget enig. Blir bare lei meg når jeg joiner et game der en fyr spammer chat med MW2cheats og har 100-0 i stats. Kan ikke fatte hvorfor de ikke har dedikerte servere og kan ikke fatte at de kan tape så mye på å ha det heller. Vet jo at flere folk kommer til å kjøpe MW2 da. Som andre sier, alle problemer vil bli løst med dedicated servers.

 

Matchmakingsystemet er jo bare tullball og. Spilte i dag 3 games på rad der jeg (bare rank 40) og 4 andre som hadde prestige 1 og 2 møtte folk mellom rank 8 og 30. Ble jo overkjøring uten like og egentlig aldri helt gøy. Han med prestige 2 fikk nuke 2 av 3 ganger og.

 

Og er ikke særlig glad i latterlige hosts som etterhvert blir byttet ut av like dårlige hosts.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Har MW2 på 360 og er storfornøgd! Elskar gameplayet og alt som går an å unlocke. Har nokon vennar som klagar på dårlige spawns og at spelet berre går ut på flaks (care packages), men syns dei overdriv. Synd at IW har fucka opp PC-versjonen. No gler eg meg berre til neste level og M21 EBR! :p

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hva syntes DU om det nye Modern Warfare 2?

Jeg syns Modern Warfare 2 var stor suksess, sjeldent jeg har hatt det så gøy med ett spill før.

Singelplayeren er umettelig bra, spec ops løfter til ett nytt nivå (imo) og multiplayer er enestående.

Personlig så savner jeg ikke Dedicated servers, så det går bare bra.

 

Herlige våpen, herlig historie, herlige multiplayer baner og diverse andre nye ting som er kommet med.

 

Jeg syns spillet var en suksess.

Lenke til kommentar

Mye bra, men savner virkelig dedicated servere. Dette med at man får så variabel ping og plutselig flyttes til ny host.. Skal man spille sammen med venner må man ha router som er satt opp helt riktig ellers virker det ikke (ikke et problem med dedicated server).... Nei, den får stryk.

 

Liker heller ikke knivinga. Det er alt for teit at noen som løper forbi deg i 30km/t skal drepe deg med et lite risp med en kniv mens det tar flere fulltreffere med en assault rifle for å drepe en mann ellers, uansett avstand (unntatt hs).

Lenke til kommentar

Ting skalerer feil på flere slike måter og :(

- Throwing Knife dreper uansett hvor den treffer (etter min egen erfaring)

- Har opplevd at folk tåler opptil 3 Sniper-skudd i overkropp, samtidig som jeg har opplevd å bli truffet 2 ganger i ankelen av assaultrifle og dødd.

- Folk som bruker Commando tar ikke skade slik de burde i det de er i ferd med å hoppe frem å knive deg.

- Har du ikke FMJ har man latterlig liten sjans til å penetrere objekter, til tross for all verdens logikk (F.eks. å skyte igjennom noen sandsekker på Wasteland = no go uten FMJ).

- Accuracy og range på akimbo shotguns er bare alt for bra og.

 

And the list goes on...

Lenke til kommentar

enorm bra spill, koser meg å spille.

Men:

1. iwnet crap suger, lager party og så har en på partiet alltid problemer å komme inn på servern/mergin/unable/serverlist differ from partyleader osv. Dette bidrar til mye frustrasjon og lite effektiv spilling.

2. Det lagger i sp, ikke i mp. Skal prøve å oppdatere X, men det virker for meg komplett uforståelig hvorfor sp skal være så hakkete/buffering lagg.

3. man blir hektet på å nå 70 så raskt som mulig... -> lite eksamenslesing.

 

Siste punkt tar jeg på egen kappe.

Lenke til kommentar
- Har du ikke FMJ har man latterlig liten sjans til å penetrere objekter, til tross for all verdens logikk (F.eks. å skyte igjennom noen sandsekker på Wasteland = no go uten FMJ).

 

Enig i mye, men på dette punktet må jeg nesten arrestere deg. All verdens logikk? Hvorfor tror du sandsekker brukes i krig? Det er ihvertfall ikke fordi det er lett å skyte gjennom dem.

 

Tilbake til topic vil jeg si at mw2 er stor suksess på 360 ihvertfall. Dog, hadde jeg hørt bedre ting om pc-versjonen, ville jeg nok hatt den og.

Lenke til kommentar
Hater spillet mer og mer jo mer jeg spiller det jeg..

 

Tar en evighet å joine server, alt er lov på serverne, serverne har ræva ping, og jeg har ikke console! (jada, vet det finnes, men synes ikke jeg skal måtte jukse for å få den fram..)

 

CoD4 ftw sier nå jeg..

 

Må være ytterst uheldig du da.

Utenom console så har jeg ikke hatt noe som helst problemer med verken dårlig ping eller lang load for å finne servere. Trykker jeg find game er jeg som regel inne etter 6 sek.

Lenke til kommentar
Hater spillet mer og mer jo mer jeg spiller det jeg..

 

Tar en evighet å joine server, alt er lov på serverne, serverne har ræva ping, og jeg har ikke console! (jada, vet det finnes, men synes ikke jeg skal måtte jukse for å få den fram..)

 

CoD4 ftw sier nå jeg..

 

Må være ytterst uheldig du da.

Utenom console så har jeg ikke hatt noe som helst problemer med verken dårlig ping eller lang load for å finne servere. Trykker jeg find game er jeg som regel inne etter 6 sek.

 

Noe mer som plager meg er at man IKKE kan velge hvilket kart man skal spille.. IWNet bestemmer..

 

Btw: Vil jeg bli bannet om jeg jukser til meg console?

Lenke til kommentar
- Har du ikke FMJ har man latterlig liten sjans til å penetrere objekter, til tross for all verdens logikk (F.eks. å skyte igjennom noen sandsekker på Wasteland = no go uten FMJ).

 

Enig i mye, men på dette punktet må jeg nesten arrestere deg. All verdens logikk? Hvorfor tror du sandsekker brukes i krig? Det er ihvertfall ikke fordi det er lett å skyte gjennom dem.

 

Tilbake til topic vil jeg si at mw2 er stor suksess på 360 ihvertfall. Dog, hadde jeg hørt bedre ting om pc-versjonen, ville jeg nok hatt den og.

 

Mener du å si at jeg per i dag med en M16, så ville jeg ikke klart å skyte igjennom en sandsekk? Vi snakker da om flere 3kulers burst, ikke bare 1 testkule midt i en sandsekk selvfølgelig. Edit: Eksempelet jeg siktet til her var på Wasteland (doughnut map) der en fyr prøvde å cappe B i Domination. Hjelmen hans stakk frem bak en av de få sandsekkene der som jeg prøvde å penetrere med kuler etter beste evne.

Og det var også et eksempel, vegger som tydelig er laget av papp eller gips er også eksempler på dette.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Klarer nok ikke å skyte gjennom en sandsekkdekning med fillekaliberet til M16 nei. Det gikk ikke engang med 50 skudd fra en MG3 i militæret, som du forøvrig også skyter i 3-5 skudds burst. Sandsekker er serdeles effektive.

 

Har egentlig ikke så mye å klage på når det kommer til bullet-penetration i spillet. Fungerer fint for meg. Er ikke alle våpnene i spillet som har så alt for stor gjennomslagskraft. Så vidt jeg vet, er det bare SCAR og FAL som er av 7.62 kaliber av automatriflene(har ikke sjekket dette).

Lenke til kommentar

Jeg hater dette spillet. Det er lagd direkte feil. Og hvordan folk finner det morsomt er forbi min fatteevne.. Kan muligens forstå de som faktisk er gode, men de færreste får f.eks prøve det helikopteret. I PC spill som Battlefield 2 får ALLE lov til å bringe death from above..

 

Likevel setter jeg det på gang på gang.. Jeg skal knekke skiva.

Lenke til kommentar

Har dere en aning om hvilken syk ping dere spiller med? Faen over 120 paa de fleste. Mange har over 200 og. For de som har spilt FPS en stund vet at dette er totalt uspillbart.

 

Nei eg stakk over til cod4 igjen, 15 eller 120+ i ping er forskjell mellom himmel og helvete.

 

Lenge siden eg har sett et slikt potensiale i et spill som bare odelegges for de feile grunner. Hvem gidd kjope noe mer fra IW no? Eg haaper paa bad company 2 mens eg legger mw2 paa hylla.

Endret av Mahler
Lenke til kommentar
Jeg slo min personlige rekord i forregår. Fikk 26000 XP på en runde med domination. Levla to ranker i et. Hadde 2 helikopter @ 8 killstreak samt en AC130 @ 11 killstreak.

Passe fornøyd med den runden.

 

 

Nettopp. Tviler på at den runden var noe festlig for de på det andre laget..

 

hehe, men bra noen får valuta for penga, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...