Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kort nynorsk tekst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var litt for mange feil til at det er mogleg å ramsa opp alle. Men eg kan jo nemna at det var litt for mange spørsmål i teksten i forhold til kor godt du begrunna dine eigne meiningar. Eg har vanskeleg for å tru du har jobba så alt for mykje med denne teksten, dei fleste er vel til dømes klar over at namnet på nynorskens far var Ivar Aasen. ;)

Lenke til kommentar

Ettersom eg er genial nok til å skjøna at dette er det motsette av det som er føreventa av meg, skal eg faktisk gå gjennom teksten din. Ut av pur trass.

 

Eg er bare slik ein ålreit fyr.

 

Kvifor må ein har sidemål på skulane? Kva er det ein skal med sidemål? Eg synest heller ein bør lære seg engelsk eller eit anna framandspråk istaden for sidemål. Kven er det eigentleg som kan avgjere dette? (... hint: regjeringa) Kvifor ynskjer somme at skuleelevane skal slite endå meir? Sidemål er eit fag som veldig mange slit med. Som om det ikkje er nok at du skal lære deg to framande språk, så må du lære deg eit anna heilt ubrukeleg språk. Du kan kommunisere like godt med hovudmålet ditt. Sidemålet bør vere frivillig. No er det berre nokre få som får fritak.

 

Etter dette vart teksten altfor ubrukeleg i argumentasjon at augo mine smelta. Eg meiner, seriøst. At det er 10-12% av folkesetnaden i Noreg som har nynorsk som sitt hovudmål er eit argument for å læra seg nynorsk, ikkje mot å læra seg nynorsk. Det er ikkje usant at nynorsken sin reelle posisjon i samfunnet stadig vert svakare og at mange nynorskbrukarar går over til bokmål; så kvifor ikkje ta opp det? Det skin klart gjennom du ikkje har seti deg sjølv inn i dette utover at "nynorsk er gørr".

 

Dette er som å levera inn ein tysktekst der du fortel at tysk er utelukkande for pedofile nazistar. Gjer deg sjølv ein teneste og vel eit anna tema å skriva om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Avsnittet var piss, men her er noen ordfeil.

 

Fremmed = Framand

Skole = Skule (usikker på om skole er godkjent)

Eg syn sin(?) = Eg tykkjer

Skal være "endrar" i siste setning.

 

Ellers:

 

10-12% utgjør nesten en halv million.

Du lærer engelsk på skolen, og som regel et fremmedspråk.

Regjeringa bestemmer dette, som alle andre lover og regler.

Hvorfor er nynorsk ubrukelig. Siden du allerede lærer et fremmedspråk, hvorfor et til?

Selvfølgelig kan du kommunisere like godt på bokmål, begge to er språk.

Lenke til kommentar
Bedre inntrykk kan det nok gi, man er så forskjellige, men det jeg prøver å si er at det ikke bør få noen som helst innvirkning på karakteren.

 

Eigentleg er det ikkje bra å skrive skole. Du bør skrive skule. Om eg f.eks skriver det på ein test, blir det feil på det, siden det er bokmål.

Har du lest gjennom alt? "skole" er tillatt å skriva, det er ingenting gramatisk feil med det. Men skal ein skriva ein nynorsk-tekst er det betre å halda seg konservativ, for heilheita si skuld, då passar det betre med "skule"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...