Gå til innhold

Apps og Programmer til HTC HD2


Xues

Anbefalte innlegg

Gleder meg til Markedplace blir fyllt opp med apps! Er ikke noe problem å finne via div nettsider, men det er jo mere tungvint uansett.

 

Det jeg ikke forstår er hvorfor de ikke fyller på med alt av apps uansett om det er med engelsk tekst! Se for eks på England sin Markedplace, den har jo mye flere apps!

 

Hvorfor ikke gjøre alt tilgjengelg over hele verden, dumpe prisene, få folk avhengig for så begynne å skru opp prisen litt.

Slik det er nå vil vi jo alle fortsette å laste ned gratis via nettsider. =(

 

Tror også en bra Markedplace ville ha tiltrukket mye flere til winmo platformen! Tenker da spes når winmo 7 kommer! Da er det viktig med en fet Markedplace!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

anbefalte programmer jeg har

 

TrineBank: her får du lettvint oversikt over saldo på konto, og siste bevegelser på konto gjennom et lettvint program. du må sette opp mobilbank i nettbanken din skal det virke. virker på Postbanken, Sparebank1, Terra, DNB Nor og skandiabanken. jeg har sparebank1, og der får du kun saldo og siste bevegelser på konto, men skal være mulig å betale regninger og overføre penger, uten at jeg vet hvem av bankene som støtter dette. på HD2 må du sette manuel import av sms i programmet! programmet finnes på Market Place, koster 26kr

 

 

MatPrat: Genialt og fint program, ser også veldig bra ut! pr.dags dato 1403 oppskrifter og mulighet for handleliste. finnes på Market Place. anbefales! Gratis.

 

Coreplayer: koster litt, men fint program til video!

Wunder Radio:: Database på 36000 kanaler, men er litt treig med å koble opp, og touch versjonen er litt buggy, men det er oversiktlig og fint. koster penger (9.99$)

 

Locate Me: har sender du enkelt en sms eller epost som viser hvor du er på google maps. lettvint å greit. finnes på Amerikanske Market Place, koster 0.99$

 

 

og til Facebook på HD2 anbefaler jeg touch.facebook.com

Endret av Ovechk1n
Lenke til kommentar
Gleder meg til Markedplace blir fyllt opp med apps! Er ikke noe problem å finne via div nettsider, men det er jo mere tungvint uansett.

 

Det jeg ikke forstår er hvorfor de ikke fyller på med alt av apps uansett om det er med engelsk tekst! Se for eks på England sin Markedplace, den har jo mye flere apps!

 

Hvorfor ikke gjøre alt tilgjengelg over hele verden, dumpe prisene, få folk avhengig for så begynne å skru opp prisen litt.

Slik det er nå vil vi jo alle fortsette å laste ned gratis via nettsider. =(

 

Tror også en bra Markedplace ville ha tiltrukket mye flere til winmo platformen! Tenker da spes når winmo 7 kommer! Da er det viktig med en fet Markedplace!

 

Microsoft ønsker at det skal være en høyere kvalitetskontroll på programmer som kan hentes/kjøpes via Marketplace. Jeg holder på å utvikle en applikasjon nå så jeg har satt meg litt inn i reglementet. De må gjennom tester som sikrer at de er så å si krasj-frie, at det ikke tar opp for mye minne, at de ikke påvirker andre programmer på mobilen eller ytelsen forøvrig, osv. Microsoft utvikler vel heller ikke selv applikasjoner til Marketplace i noe særlig grad, så det er opp til communityen å fylle på. De kommer altså aldri til å gå ut på nettet selv og hente inn ferdie apps til Marketplace. Det er opp til utviklerne å sende dem inn til MS (og det koster $100).

 

Det som er irriterende er regionaliseringen, ja! Her trur jeg MS skyter seg selv i foten. Ingen grunn til at vi ikke skulle få tilgang til engelske apps! Nå kan man jo det gjennom workarounds som å skifte region osv, men det burde være fullstendig unødvendig. Som utvikler så betyr det at man MÅ støtte norsk språk for å kunne selge det i Norge. Jeg som er norsk kommer selvfølgelig til å gjøre dette men det betyr jo at vi ikke får direkte tilgang 99% av programmene som utvikles. Det er trist.

Lenke til kommentar
Kom med flere apps og med linker :grin: :grin:

 

 

 

EDIT : [lenke til www.thepiratebay.org]

 

 

Her er det utrolig mange fete spill til HD2, har ikke prøvd alle selv, men de fleste fungerer. Asassins creed var også med i denne pakken :D:D

 

Du må fjerne lenken din, ettersom den oppfordrer til ulovlig programvar. Ikke vondt ment, det er bare sånn reglene er :)

Lenke til kommentar
Er ikke HTC Hero Winmo og da?:S

 

Nei, Android.

men uansett, hvorforfår man ikke tilgang til US marketplace,som jo fkatisk har en god del flere ting og programmer?

 

Prøv denne linken,da får du tilgang til f.eks US market place

MarketPlaceRegion Switch

Keep in mind this is a developer tool, for verification of Marketplace presence. I would strongly advise against using this to download apps from market regions that are not your own, and especially not buying them through this app. har du lest dette? funker det i norge?

Lenke til kommentar

wvga(800x480) spill

 

8 in 1: Arcade Pack - v1.5 (HeroCraft)

 

Ackys XP Breakout - v3.1 (Isotope244)

 

Archibald's Adventures - v1.03 (Rake in Grass)

 

Astraware Suduko - v1.41-SX1 (Astraware)

 

Atomic Cannon - v3.0 (Isotope244)

 

Bejeweled 2 - v1.31-SX1 (Astraware)

 

Boom Blox - v0.0.48 (Electronic Arts) ***

 

Bookworm Deluxe - v2.0 (Astraware)

 

Bubble Shuffle - v1.00 (Astraware)

 

Cavemen - v1.0 (Lightworks Games)

 

Croker - v1.3 (CrazySoft)

 

Civilization IV: War of the 2 Cities

 

Drum Kit Ace - v1.0 (Momentum Games)

 

Hexxagon Labs - v1.2 (HeroCraft)

 

Leo's Flight Simulator ***

 

Marble Worlds 2 - v1.0 (4Pocket)

(Make sure you use hires exe in its Program Folder)

 

Monopoly Here & Now Edition - v15.0.38 (Electronic Arts)

 

PaintBall 2 - v1.97 (CrazySoft)

 

Pocket RackO - v1.3

 

Pocket Uno - v1.43

 

Pool Rebel - v1.6 (Compumaster)

 

Psarakia - v1.3 (CrazySoft)

 

Quartz 2 Deluxe - v1.0 (Elements Interactive)

 

Resco Brain Games - v3.00 (Resco)

 

Resco Bubbles - v1.22 (Resco)

 

Resco Sudoku Touch - v1.10 (Resco)

 

Scrobble - v1.1 (Spacetornado Software)

 

Smart Mahjongg - v1.62.2960

 

Smart Educational Games - v1.4 (CrazySoft)

 

Solitaire City - v3.0 (Solitaire City)

 

Spore Origins - v1.04 (Electronic Arts)

 

TicTacToe - v0.26

 

Transport Tycoon Deluxe

 

Travel Genius - v1.0 (Herocraft)

 

Virtual Pool Mobile (Celeris) http://www.clickgamer.com/download.htm?pvid=511

 

resco spill

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
wvga(800x480) spill

 

8 in 1: Arcade Pack - v1.5 (HeroCraft)

 

Ackys XP Breakout - v3.1 (Isotope244)

 

Archibald's Adventures - v1.03 (Rake in Grass)

 

Astraware Suduko - v1.41-SX1 (Astraware)

 

Atomic Cannon - v3.0 (Isotope244)

 

Bejeweled 2 - v1.31-SX1 (Astraware)

 

Boom Blox - v0.0.48 (Electronic Arts) ***

 

Bookworm Deluxe - v2.0 (Astraware)

 

Bubble Shuffle - v1.00 (Astraware)

 

Cavemen - v1.0 (Lightworks Games)

 

Croker - v1.3 (CrazySoft)

 

Civilization IV: War of the 2 Cities

 

Drum Kit Ace - v1.0 (Momentum Games)

 

Hexxagon Labs - v1.2 (HeroCraft)

 

Leo's Flight Simulator ***

 

Marble Worlds 2 - v1.0 (4Pocket)

(Make sure you use hires exe in its Program Folder)

 

Monopoly Here & Now Edition - v15.0.38 (Electronic Arts)

 

PaintBall 2 - v1.97 (CrazySoft)

 

Pocket RackO - v1.3

 

Pocket Uno - v1.43

 

Pool Rebel - v1.6 (Compumaster)

 

Psarakia - v1.3 (CrazySoft)

 

Quartz 2 Deluxe - v1.0 (Elements Interactive)

 

Resco Brain Games - v3.00 (Resco)

 

Resco Bubbles - v1.22 (Resco)

 

Resco Sudoku Touch - v1.10 (Resco)

 

Scrobble - v1.1 (Spacetornado Software)

 

Smart Mahjongg - v1.62.2960

 

Smart Educational Games - v1.4 (CrazySoft)

 

Solitaire City - v3.0 (Solitaire City)

 

Spore Origins - v1.04 (Electronic Arts)

 

TicTacToe - v0.26

 

Transport Tycoon Deluxe

 

Travel Genius - v1.0 (Herocraft)

 

Virtual Pool Mobile (Celeris) http://www.clickgamer.com/download.htm?pvid=511

 

resco spill

 

Hvor får du alle disse spillene fra ? kunne du laget en "pakke" elns og lasta opp på ei sie slik at folk får lasta ned "pakken" med alle disse spillene ?: DDD

Lenke til kommentar

Hei!

 

Kan komme med mine forslag til hva av programmer og ting man bør legge inn på HD2. Fikk telefonen veldig tidlig og har hatt den en stund.. så da kan jeg jo starte med the basics:

 

SPILL:

 

* TicTacToe

* Duke Nukem 3D

' Worms World Party

* Sudoku Mobile

* TouchTris

* Yatzi

 

Programmer:

 

* OpnMarket1.0 - Genialt program for og få tilgang til en "App Store" som er 100x bedre enn f.eks Marketplace. Gutta fra XDA Developers bruker denne, så her er det mye bra programmer og hente!

 

* CorePlayer - Avspilling av videofiler / Divx & Xvid, osv.

 

* TomTom GPS m. Skandinaviakart

 

* WiFi Remote Access (Gir meg tilgang til telefonens filer via Wlan nettverket, slik at jeg kan browse telefonen fra nettleseren i dataen min ved og skrive inn telefonens ip adresse)

 

* MyMobiler (For fjernstyring av telefonen, på datamaskinen!)

 

* Opera Browser (Mitt førstevalg)

 

* Trine-I-Farta: Trafikanten sitt system for rutetidtabellene i Oslo. Likt programmet som finnes til iPhone.

 

* Skype (Skype bruker jeg til og ringe med når jeg er hjemme, og har tilgang til WLAN)

 

* theChanner (For og se på TV på mobilen)

 

* SportyPal (Treningsprogram, som virker via GPS. Recorder treningsruta di, og gir deg rundetider, mediantid, fart og lignende. Veldig kjekt!)

 

* mySpot (Spotify på HD2! Nb: Må ha premium member account)

 

* GoogleTranselator (Når du trenger hjelp med glosene på diverse språk...)

 

* ArkSwitch Task Manager (En ren og enkel task manager)

 

 

Jeg har også installert diverse temaer, og ny taskbar. Har det meste, egentlig. Til nå er jeg meget fornøyd, og de fleste programmer får man brukt her! :)

 

Kan også legge til, at jeg har 1 stk. Rødt silikondeksel bak, et sort, et gjennomsiktig, samt jeg kjøpte dokking-stasjon, ekstra batteri, bilholder (widescreen), og flere display beskyttelsesfilmer :)

 

Knallbra telefon!

 

Hans

Endret av hansnye
Lenke til kommentar

Hm, når jeg prøver starte trine-i-farta etter at jeg har innstallert .cab filen får jeg feilmelding om at jeg må ha nyere versjon av .NET? Jeg har den samme ROM versjonen som er på HTC sin side.

 

noen tips?

 

edit: fant link til ny .NET update på trine siden :)

Endret av barry
Lenke til kommentar

Hansnye: Hvor har du kjøpt dokkingstasjon og annet tilbehør? Og hvor har du lastet ned programmene?

 

Eg er veldig usikker på om eg skal khøpe hd2 eller iphone. Har igrunn mest lyst på hd2, men er litt redd for å få en telefon med mindre underholdningsverdi enn iphone. Men det ser jo ut til at hd2 har massevis av apps om man leter litt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...