Gå til innhold

Backup fra "fat" PS3 på slim PS3?


StiSor

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Da Elkjøp ikke klarte fikse min gamle PS3 (vanlig 40GB, så vet ikke helt hva som har skjedd her..), fikk jeg hevet kjøpet, og kjøpte en ny slim med 250 GB harddisk.

 

Tok backup fra den gamle før jeg leverte den inn, og lurer nå på om det er noen forskjeller her slik at jeg ikke kan bruke backupen?

Endret av StiSor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svarer meg selv her.

 

Fikk beskjed når jeg prøvde ta backup at kilden var fra annen type maskin, og at det ville bare bli gjennomført en delvis gjenoppretting.

 

Er litt usikker hva som gjenopprettes ved backup til samme type maskin, men det som ble gjenopprettet her var backup av save fra spilla. Så langt jeg kan se ingenting annet. F.eks. brukere, nedlastede spill, tillegg psn-bruker osv ble ikke gjenopprettet. Kjøpte nedlastede spill kan jo lastes ned på nytt, så er jo ikke noe stort problem.

 

Alt i alt ble vel det viktigste tatt med, så er fornøyd med ny PS3. Fikk jo nå beholde kontroller, spillet som fulgte med når jeg kjøpte maskinen + nytt spill i pakken. Gikk fra 40 til 250 GB harddisk, og ikke minst en nesten 2 år nyere maskin.. Så skal ikke klage jeg, og takk til Elkjøp for hvordan de løste det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...