Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah...koser meg med DM på go'anlegget :D Et mesterverk!

Har ikke likt That Was Just Your Life spesielt før, men den er virkelig fengende i grunnen. Liker vokalene som flyr ut av Hetfield i høy fart!

Gjest Slettet+8974354
Skrevet

Hahaha

Du bør vurdere å sette slike "" tegn rundt teksten din ;)

Skrevet

Du er ikke ordentlig metall fan siden du liker Metallica, de er jo sykt gamle og utaderte da. Ordentlig metall er jo Avenged sevenfold, slipknot og Korn. Det er jo bare feite femtiåringer som liker Metallica.

Sitat- Random emo på skolen som reagerte på min Metallica t-skjorte.

Haha, utrolig...

Hva kan de om musikk liksom :p

Skrevet

Ingenting. Jeg prata med en dude her i USA som mente Zeppelin, Depp Purple og Sabbath er en skam for metall :no: verste av alt var at favorittbandet hans var Bullet for my Valentine.

Skrevet

Du er ikke ordentlig metall fan siden du liker Metallica, de er jo sykt gamle og utaderte da. Ordentlig metall er jo Avenged sevenfold, slipknot og Korn. Det er jo bare feite femtiåringer som liker Metallica.

Sitat- Random emo på skolen som reagerte på min Metallica t-skjorte.

Slo du han ned? Gjør det og hils fra Hestekølle.

Skrevet

jeg hater når folk har fordommer for metallica! det irriterer meg no jævlig! :realmad: Folk har hørt èn sang som f.eks master of puppets, så sier de at de er skrikende emoband! -.-

Skrevet

Vet hva du snakker om Arhm...mange som grer alle under en cam og sier jeg er emo og hører på skrikemusikk fordi jeg hører på Metillca? Hva faen er det for noe? Det er jo faen ikke noe "hardere" enn AC/DC eller Gønner og roser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...