Gå til innhold

Matrox Millenium G400: flaskehals?


Anbefalte innlegg

Jeg sitter hos onkelen min nå, og han har problemer med maskina si... det er en P3 på 500MHz, og den har 640MB RAM, men den går utrolig seint! jeg lurer på om det kanskje er skjermkortet som gjør et, for det kan jo ofte være en flaskehals, men jeg er ikke sikker... det står ikke noe om det matrox sine sider, så jeg finner ikke noe info om det. hvis det er noen som har noen erfaringer med dette kortet, kunne dere vært så vennlige å poste dem her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skjermkortet er ingen flaskehals til vanlig bruk, men til speling av dagens spel er det ikkje godt nok. Hadde sjøl eit slikt kort tidlegare og opplevde aldri problem med det, synes faktisk at det var skikkelig bra (spesielt når ein skulle bruke fleire skjermar). Men du kan jo laste ned nye drivarar frå matrox sine heimesider om du trur det er dette som er problemet.

 

Ellers ville eg ha gjort ein ny installasjon av os og program, den enklaste måten å bli kvitt problem med pc!

Lenke til kommentar

Når det gjelder 3D spill så er ikke G400 noe særlig kort akkuratt, men når vi snakker om Windows bruk og 2D kvalitet så er det kanskje et av de beste kortene som finnes. Matrox har alltid vært kjent får RÅ kvalitet. G400 er ingen unntak, kjempebra støtte for to skjermer hvis det er et DualHead kort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...