Gå til innhold

Irriterende problem: Kaster automatisk granater, ingen mulighet for å sprinte osv...


Anbefalte innlegg

Hei. Her om dagen gikk jeg til innkjøp av årets begivenhet. Men begynte å få en del problemer i spillet. Ingen jeg kjenner har kjennskap til problemet så får vel bare forklare her og håpe på det beste.

 

Problemet er at plutselig så bestemmer personen jeg spiller å kaste en granat, men istedet for bare å kaste den random holder han den i hånda, helt til jeg sprenger og dør. Etter at alle granatene har blitt kasta mister jeg muligheten til å sprinte. Holder jeg shift inne er det ingen respons, ei heller på crouch knappen. Dette begynner å bli svært irriterende da jeg midt i en kamp bare plutselig kaster en granat (kaster den ikke en gang)

 

 

Så har noen svaret på problemet? Er temmelig irritert og det ødelegger mye av den gode følelsen jeg ellers får når problemet ikke er tilstedet.

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er jo litt rart. De problemene jeg har med knapper ingame er "G", da personen kaster granaten helt uten videre uten å slippe den. Så det betyr at knappen "sitter fast" eller henger igjen. Det skjer uten at jeg i de thele tatt er nær knappen. Når det først har skjedd har jeg ingen mulighet for å sprinte, som er satt til left venstre shift kanppen på tastaturet.

 

Jeg kan åpne et tomt word dokument og la den stå der noen minutter og se om "g" knappen begynner å skrive av seg selv. Men rart jeg ikke har hatt noen problemer med det ellers når jeg skriver ting på pc`n. Men det er verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...