Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Rart egentlig, største forskjellen er jo bare at du får vondt i nakken av å køyre T2. Hehe, ja det tror jeg.
p0pc0rn Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 (endret) Gratulerer! Jeg tar min i slutten av måneden Har så langt T1 og T2 Endret 15. november 2009 av p0pc0rn
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Gratulerer!Jeg tar min i slutten av måneden Har så langt T1 og T2 Takker så meget! Tar du T4 da eller ? Mye teori på T1-2 ?
p0pc0rn Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Tar T3 og T4. Ikke så veldig mye teori på de to synes jeg. Ganske enkle trucker å kjøre. Det meste er nok på T4
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Tar T3 og T4. Ikke så veldig mye teori på de to synes jeg. Ganske enkle trucker å kjøre. Det meste er nok på T4 I allefall 8 timer teori på T4 + praktisk kjøring osv. Skal ta resten når jeg får tid, studerer for tiden.
Jason P. C. Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Ja, det er alltid lagerjobber å få. Ta kontakt med bemanningsbyrå, du får nok jobb på dagen da
zyriakster Skrevet 28. januar 2020 Skrevet 28. januar 2020 On 11/14/2009 at 3:00 AM, Reeve said: Jeg kjører for det meste en elektrisk truck som man må gå bak, og det er vel ikke en motvektstruck. Men ja, jeg (og andre på jobben uten sertifikat) kjører motvektstruck når det er nødvendig. Som regel (men ikke alltid) er det minst en som har truckførerbevis i på jobb, og da er det som dere sier, en "fadder", og at vi holder på å få opplæring i å kjøre truck. Jeg har visst at motvektstrucken var ulovlig, men jeg er usikker på den andre. Det er ikke en motvektstruck, og jeg kan ikke sitte eller stå på den og la den kjøre meg rundt. Jeg må gå selv, mens den tar seg av løfting og frakting av pallene/det som skal løftes. For det første kan både du og arbeidsgiver bli straffet med bot og fengselsstraff om det skulle oppstå en ulykke. Alle løfte og stablevogner for gods med permanent førerplass på vognen krever sertifisert opplæring. Når det kommer til Lavtløftende ledepalletrucker (Klasse T1) kreves dokumentert sikkerhetsoppøæring. Kravet om sertifisert sikkerhetsopplæring gjelder løfte- og stablevogner for gods med permanent førerplass på vognen.
Anbefalte innlegg