Gå til innhold

Er Hero verdt prisforskjellen fra Magic?


Okrepp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett veldig mye på Magic i det siste, og konkludert med at jeg skal ha den. Hero har aldri vært et alternativ for meg, fordi det eneste den har kontra Magic er 3.5 jack og litt bedre kamera, og jeg bruker ipoden min til å høre på musikk og tar ike så mye bilder som jeg liker å innbille meg. i tillegg liker jeg det litt "lekne" designet på Magic, uten å prøve å høres kinky ut.

 

gå for magic, så skiller du deg litt ut i den ellers så grå mobilhverdagen ;)

Lenke til kommentar

Ble til at jeg bestilte Magic fra Amentio. Tenkte at det plutselig drastiske prisdroppet skyldes at den er på vei ut av salg, eller hva?

Angående Sense UI, så håper jeg det slippes til Magic om ikke altfor lenge. Vet dere om multitouch kommer med Sense, eller er det hardware-messig umulig?

Hadde kamera vært viktig, hadde jeg uansett ikke valgt noen av disse! ;)

Lenke til kommentar
Ble til at jeg bestilte Magic fra Amentio. Tenkte at det plutselig drastiske prisdroppet skyldes at den er på vei ut av salg, eller hva?

Angående Sense UI, så håper jeg det slippes til Magic om ikke altfor lenge. Vet dere om multitouch kommer med Sense, eller er det hardware-messig umulig?

Hadde kamera vært viktig, hadde jeg uansett ikke valgt noen av disse! ;)

Slappfisk...

men siden jeg egentlig lurer på det selv gjorde jeg det for deg ;)

vistnok så har magicen hardware støtte for multitouch, ettersom noen apps har klart å få multitouch på magic. det står egntlig bare på om google vil tillate det, ettersom argumentene for å kjøpe hero i stede begynner å forsvinne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...