mbruun Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 (endret) Tenker litt på denne: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10578813;c:100560 en Acer Aspire 7738G T6600. Det er vel ca et halvt års tid siden den kom på markedet?!? Har ikke de mest vanvittige kravene, da jeg spiller litt WoW inneimellom, eller så blir det vanlig bruk. Musikk, film, mail, intarwebz og lignende. Har sjekket litt tråder her, men har vel egentlig ikke funnet noen som har kommet med en ordentlig test av den. Er det noen her som eier en slik og ønsker å komme med en vurdering? Synes prisen er ganske grei til de spesifikasjonene som er på pc'en. Takker og bukker for innspill og kommentarer :-) Endret 12. november 2009 av mbruun
mbruun Skrevet 13. november 2009 Forfatter Skrevet 13. november 2009 Ingen som har noen erfaring med denne laptop'en? Bumper den forsiktig på topp igjen :-)
Supreme P. Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Kompisen min har den forrige generasjonen av den, kjørte wow helt fint. Sikkert enda bedra med denne ^^. Personlig synes jeg at 17" er litt for stor, men alle har forskjellig smak.
mbruun Skrevet 14. november 2009 Forfatter Skrevet 14. november 2009 (endret) Er vant til å sitte på en 19" på den stasjonære, så jeg tenker litt i de baner at dersom jeg skal gå ned til 15" så blir forskjellen litt vel stor. Planen var at denne pc'en skulle bli min nye "stasjonære", uten bruk av ekstern skjerm. Har en 13,4" laptop som jeg skal kvitte meg med, fordi den har integrert skjermkort. Oppløsning, samt skjermstørrelse er litt vel liten. Sånn litt offtopic. Angående DX11. Er det kanskje verdt å vente til skjermkortene støtter dx11 før jeg går til innkjøp av ny laptop? Eller vil prisene på nye bærbare som har skjermkort som støtter dx11 bli sykt høye? Takker igjen :-) Endret 14. november 2009 av mbruun
Multiflex Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Dekker dine behov fint den der, modellen er en oppgradert utgave av 7738G med bedre GPU blant annet enn modellen som den erstatter som ble levert med Windows Vista.
Supreme P. Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 (endret) Laptop med DX11 blir vel ikke dyre, men vil ta tid før de kommer... Sitter selv på en 24"+19" på den stasjonære, og har en 15,6" på laptop. Overlever, men det blir litt smått til tider. De nye laptopene med DX11, tror jeg ikke kommer før Januar elr senere, Nvidia har jo ikke lansert DX11 for stasjonære ennå hvis jeg ikke tar feil. (GT300 serien.), vet ikke om ATI har DX11 for laptoper ennu. EDIT: Sitter på XP, aka DX9 og det går fint. Laptopen har DX10, merker nesten ikke forskjell DX9&DX10. (Kankje fordi laptopen har dårlig skjermkort) Endret 14. november 2009 av Supreme P.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå