Jump to content
Sign in to follow this  
DraZeN

Nytt gamer kabinett!

Recommended Posts

Ok , her er saken! Jeg skal ha et nytt pent kabinett. Med god kjøling! Har sett en del på suntek men de har jo bare 2 vifteplasser! Og det lover jo ikke godt! Syns chieftec er et fett nokk design , men de er så "åpne kabinetter" syns jeg! Noen som har noen anbefalinger ! Laner ganske mye!

BTW : Ikke kom med Antec Lanboy! Kab skal helst være over 45 cm høyt!

Ikkje kjøp Suntek vis du skal ha god kjøling!!! Har det sjøl og det har bare ein "utvendig" vifte, den andre er for å sirkulere den interne lufta for å kjøle hdd. men kabinettet er vanvittig stilig så¨med kabinett vifte i bunn under hddene blir det bar. det er billig og det tar ikke mange minuttene å lage et 92mm hull og montere en vifte. har ikke gjort det ennå pga at jeg er hybelboer for tida men om 3 uker blir det modding!!! men uten om at mod er påbudt kan jeg anbafale Suntek kabinettet!!!

Går det bra å feste en 120 mm i siden? Og glemte jeg å si , max 1000 kr?

Suntek er jo deilig! Kan jeg så se noen bilder av ditt innvendig?

kordan posta eg bilder???

[/img]

Det gjør du ved følgende:

[img=www.bildeadressen.com]

Og anngående topic...hvordan ser et gamer-kabinett ut? :lol:

med hullsag kan en montere 120mm i alle kabinett.... men det er meir diskre med ei 92 eller 120 i bunn av kabinettet. blir ikkje i vegen for plexi glass i sida det...

Ok , her er saken! Jeg skal ha et nytt pent kabinett. Med god kjøling! Har sett en del på suntek men de har jo bare 2 vifteplasser! Og det lover jo ikke godt! Syns chieftec er et fett nokk design , men de er så "åpne kabinetter" syns jeg! Noen som har noen anbefalinger ! Laner ganske mye! BTW : Ikke kom med Antec Lanboy! Kab skal helst være over 45 cm høyt!

Addtronics 7896 A som finnes på microplex.no til 960kr. Veldig gode utbyggingsmuligheter siden det er eit servertower med plass til rundt 10 vifter. Det finnes også ein modell med dør addtronics.com (modell cl7220)

Det er i vert fall over 45 cm. (67cm)

Er i vert fall dette eg skal kjøpe, og lage ein konge casemod av.