burger`n Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Hei Jeg har nylig flyttet til ny bolig. Der jeg bodde før hadde jeg NextGenTel og nå har jeg Canal Digital som ISP. Jeg har ikke mulighet til å skifte leverandør. Jeg har en @broadpark.no mailadresse som jeg vanskelig får bruke i dag. Jeg kan fint motta mail, men kan ikke sende...det går i sjeldne tilfeller. Finnes det en løsning?
learntofly Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Tror dessverre det er vanskelig. Dersom du må opprette ny adresse, vil jeg anbefale å bruke gmail eller liknende, og ikke adresse fra leverandøren. Da slipper du samme problem neste gang du flytter, samt at du står friere til å velge etter pris i fremtiden.
burger`n Skrevet 8. november 2009 Forfatter Skrevet 8. november 2009 ja opprettet en gmail adresse, men ser for meg at det blir litt styr å melde fra til alt og alle
Youcef Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Endre kontoinstillinger for din @broadpark.no konto burde vel løse problemet ditt. Du endrer da SMTP-server til: smtp.online.no Merk at nextgentel kan slette epost adressen din dersom du ikke har fått en bekreftelse/får en bekreftelse om at du kan bruke den videre selv om du ikke er kunde.
burger`n Skrevet 16. november 2009 Forfatter Skrevet 16. november 2009 ja riktig. det skal jeg prøve når jeg kommer fra jobb. jeg snakket med nextgentel og de har sørget for at mailadressen vil være gyldig selv om jeg ikke er kunde.
burger`n Skrevet 16. november 2009 Forfatter Skrevet 16. november 2009 Funket jo fint det. Mange takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå