Gå til innhold

Nytt headset til gaming


Betenkt

Anbefalte innlegg

Morn der.

Da var det på vei inn bursdagspenger på konto ol, og tenkte meg nytt headset til pcen min mikrofon.

Pris tenker jeg 500-1500kr

Har sett både på Plantronics GamesCom 777, Roccat Kave, Logitech G35 og Razer Megalodon men klarer ikke helt bestemme meg..

For jeg har et lydkort, et Creative XtremeGamer og ønsker mulighet for å koble opp til det, og ungå å bruke USB for da føler jeg lydkortet er litt bortkastet =P

 

Andre forslag enn de jeg er nevnt, eller hvilket av de som er nevnt bør jeg gå for?

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe det samme jeg og, etter at 5HV2 plutserlig bare fungerer på den ene siden

 

du kommer ikke til og trege.. roccat kave er bare utrolig.. det er vibrator effekter.. du kan velge fra film mode til gaming mode.. det er veldig bra å ha på seg også :) og ikke å snakke om det stilige utsene :)

 

Logitech G35, det er herlig til spilling og musikk. Kjempebra bass. Du kan lese mer om hva folk synes om det her

 

hmm g35 er bra hvis du har lydkort og usb hubb.. men jeg syntes det er litt tungt.. jeg har hatt det på og såklart er det bra.. men jeg liker roccat sitt bedre

Lenke til kommentar
Går det uråver lydkvaiteten om du har bra nok lydkort?

 

det skal jo bli litt bedre med lydkort.. men jeg har bare lydkorte som er i hovedkortet mitt.. og det er helt trolig bra lyd =)

Det har mulighet for å koble til lydkortet via 3,5mm jacks også, right? Eller en bare i front i minijack og at det ta kobler over i stereo?

Har ikke mange USB-porter til overs og har høyttalere jeg vil bruke til musikk og film fortsatt..

Lenke til kommentar
Går det uråver lydkvaiteten om du har bra nok lydkort?

 

det skal jo bli litt bedre med lydkort.. men jeg har bare lydkorte som er i hovedkortet mitt.. og det er helt trolig bra lyd =)

Det har mulighet for å koble til lydkortet via 3,5mm jacks også, right? Eller en bare i front i minijack og at det ta kobler over i stereo?

Har ikke mange USB-porter til overs og har høyttalere jeg vil bruke til musikk og film fortsatt..

 

tror det skal gå fint det =) mener du at du vil bruke høytalere istedenfor headsett nå ?

Lenke til kommentar
Går det uråver lydkvaiteten om du har bra nok lydkort?

 

det skal jo bli litt bedre med lydkort.. men jeg har bare lydkorte som er i hovedkortet mitt.. og det er helt trolig bra lyd =)

Det har mulighet for å koble til lydkortet via 3,5mm jacks også, right? Eller en bare i front i minijack og at det ta kobler over i stereo?

Har ikke mange USB-porter til overs og har høyttalere jeg vil bruke til musikk og film fortsatt..

 

tror det skal gå fint det =) mener du at du vil bruke høytalere istedenfor headsett nå ?

 

Ja til vanlig. Kommer bare til å bruke headset når jeg gamer..

Lenke til kommentar
trur det har noe med 5.1 surraund tingen

 

Da regner jeg med at man må installere et eget program for at det skal hjelpe. Om man kobler i 4 stk 3,5mm jack vil man nok ellers få akkurat det samme ut av alle sammen om man ikke endrer noe av lyden underveis ved hjelp av et eller annet program. Jeg regner med at minst en av pluggene går til mikrofon...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...