melkemann Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 (endret) Hallo. Har nettopp installert win7, 64 bit, og har følgende ny pc: AMD Phenom 2, trekjerners, Black Edition, Asus M4A77TD PRO, 4G mushkin, mist 650w og et kanskje alt for nytt skjermkort med mulig dårlige drivere, ati radeon HD5770. Det er 3 forskjellige grafikkfeil, og de oppstår ikke bare når maskinen kjøres hardt: 1:Et lite slør av fargerike punkter fordelt over det aktive vinduet, og det varer bare i 2 sekunder, og det aktive vinduet forsvinner, men de andre vinduene virker som normalt. Får beskjed om at driveren hadde et problem, men feilen er rettet. 2: Hele skjermen fylles av mangefarget grafikk, og jeg må restarte. Havner da på en svart skjerm og får beskjed om å starte på nytt i windows, eller noe lignende. 3: Når jeg spiller Red Alert, så hender det at musepekeren ser ut som en skrue uten hode, og etter en stund blir den til en pil igjen, men pilen er delt i to. (!!) Maskinen funker helt perfekt på alle andre områder, og jeg kan f.eks kjøre 3dmark06 uten problemer. Temperaturer er helt i orden, og jeg har prøvd alle tilgjenglige drivere, både de som følger med, den nyeste fra amd og til og med betadriveren for november. Finnes det noen annen mulighet enn driverfeil her? mvh Melkemann Endret 8. november 2009 av melkemann
Malvado Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Windows 7 eternity? Pirat versjon tipper jeg? Når det gjelder skjermkortproblemene du beskriver så høres det ut som hardware feil, få prøvd det i en annen pc så du kan konkludere om det er defekt eller ei.
Ritualz1 Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Eller ikke kjør piratkopierte programmer! Det er et fyfy på forumet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå