Gå til innhold

Noen som blir med på RAF? Les...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har begynt og spille wow igjen, så jeg lurer på om noen blir med på RAF (Recruit A Friend) 3x XP osv..

[email protected]

Add meg på msn ;)

Det er egentlig samme for meg ossen server det skal være, men den på jo ha PVP det er et møøøst ;)

Faction: Horde/Alliance

Class: Tenkte jeg skulle være hunter for en gangs skyld ;)

Og ja, jeg må Rafe fordi det står jo at jge har begynt og spille igjen og det innebærer at jeg har kjøpt spillet.

btw: Vanlig WOW koster bare 129kroner fortiden : ) vis du går i rikitg butikk ;)

men jeg har: vanlige wow+tbc+gamecard.

Endret av killzoner
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har begynt og spille wow igjen, så jeg lurer på om noen blir med på RAF (Recruit A Friend) 3x XP osv..

Du må ihvertfall ha skype og mic ;)

[email protected]

Add meg på msn ;)

Ingen? :O Ventet i hele dag -.-

Ingen som vil ha 3x xp? at man lvler 3 ganger så fort..

Skrevet

Og jeg foretrekker å ikke levle, og OM jeg skulle RAF levle, ville jeg gjordt det med noen kompiser. Ikke noen randoms fra ett forum. :) No offence.

Skrevet

Du må ihvertfall ha skype og mic ;)

[email protected]

Add meg på msn ;)

Kan være lurt å legge til hvilken faction/server du hadde tenkt å levle? Vet det er mulig å ta faction/server-change, men det kan være lurt å gjøre klart for seg på forhånd.

Skrevet (endret)
3x XP?

Sier bare namnam Heirloom shoulders og chest. ;)

3x XP ja, at du får 3 ganger så mye xp. For eks: Leverer et quest og får 500xp og vis du gjør det når du har raf får du: 1500 xp

Endret av killzoner
Skrevet
3x XP?

Sier bare namnam Heirloom shoulders og chest. ;)

3x XP ja, at du får 3 ganger så mye xp. For eks: Leverer et quest og får 500xp og vis du gjør det når du har raf får du: 1500 xp

Skjønte det ja. ;)

Det jeg mente var at jeg koser meg med Heirloom items som gir 10x XP. Altså 20x XP til sammen. ;)

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Gjør dem virkelig ikke, matten din må være helt på jordet. De gir opptil 20% mer XP. Ikke 20 ganger mer, men 20% mer. Om man da leverer inn et quest som egentlig gir 500 XP får man 600 XP, ikke 1500 som man ville fått med RAF. Begynn å følge med på skolen gutt! :p

Skrevet
Gjør dem virkelig ikke, matten din må være helt på jordet. De gir opptil 20% mer XP. Ikke 20 ganger mer, men 20% mer. Om man da leverer inn et quest som egentlig gir 500 XP får man 600 XP, ikke 1500 som man ville fått med RAF. Begynn å følge med på skolen gutt! :p

Tenkte akkurat det samme. ;)

Skrevet (endret)

Oi sann! Haha, der har jeg bomma litt. :p

Kanskje en grunn for at jeg gikk yrkesfag og ikke allmenn. :hmm:

Men ja; det er 20% mer og ikke 20x. Jeg som skimsa litt. ;)

Endret av simensk
Skrevet

Oi sann! Haha, der har jeg bomma litt. :p

Kanskje en grunn for at jeg gikk yrkesfag og ikke allmenn. :hmm:

Men ja; det er 20% mer og ikke 20x. Jeg som skimsa litt. ;)

Vel, med RAF får du de 20 prosentene PLUSS 3x xp etter det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...