Gå til innhold

Xbox 360 vil IKKE installere spill!


Anbefalte innlegg

Jeg hadde svart deg selv om du hadde lastet ned spill. Alle på xecuter forumet laster ned spill de for hjelpen de trenger for det. No need to lie. Men nei ikke brukt hdd kjøp en ny. Det blir nesten samme fett som den faren.

 

Men sønnen sin xbox var også flashet, ergo den ble bannet pga at hdd`n til faren kom ifra en bannet konsoll.. Har ny hdd, men forza 3 save fila vil ikke la seg loade når jeg har kopiert ifra den gamle hdd`n til den nye.. men andre spill funker savinga som den skal.. har kommet til level 40 på forza 3, og kjenner virkelig at jeg ikke gidder og starte ifra bunnen av.. men vet ikke om jeg tørr og bruke den gamle :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått flytta alt av savegames over til ny HDD. Og har fått formatert den gamle 120 gb hdd`n. Og nå funker den på den nye umodda boksen min :grin:

Så da har jeg en ekstra 120 gb hdd som jeg ikke trenger mere! Så hvis det er noen som trenger ny og større hdd, så send meg en pm ;)

Det som står under her, så jeg ikke før nå nettopp, så jeg trengte ikke og kjøpe ny hdd!

Men men, da vet man det :D

 

 

 

"The hard drive itself is left untouched - you can place it in another 360, even an unbanned one, and it will still work just fine. You do NOT need to reformat it to regain any kind of functionality. Any installed games will need to be reinstalled for the console you want to play them on. This is normal behaviour and happens when swapping HDDs on unbanned/legit 360's."

 

 

Link: http://xbox-scene.com/

Endret av The StigMeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...