Gå til innhold

Xbox 360 vil IKKE installere spill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bannede Xboxer skrur av installasjons muligheten til harddisk.

 

Men trodde det bare skulle gjelde på den maskinen. Ikke på en som ikke er bannet.

 

Du snakker helt sant nå, det er ikke din egen maskin som er bannet?

 

Neinei.. Min maskin er ikke bannet! Skulle teste ut mw2 på kompisen sin maskin,siden hans var flashet(dog bannet) men det skulle jeg vist ikke gjort..

Må jeg ha ny hdd, eller ny xbox hvis jeg skal få installert spill igjen?

Lenke til kommentar

Xbox vil jeg tro. Det er noe i selve dashbordet som skrur av installasjonsmuligheten.

 

Altså, hvis man har en flashet 360, logger på Live og blir bannet så vil man aldri kunne innstallere spill på den maskinen lenger.

 

Men har aldri hørt om ditt tilfelle før så vil ikke si for sikkert.

Lenke til kommentar
Shit det var skummelt :S Så godt at jeg ikke spiller live da. Men har ikke flashet enda..

 

Hvorfor får man ikke lov å innstallere spill pga bannet?

 

Det må du spørre Microsoft om. Antakelig av sikkerhetsmessige årsaker. Men det er som Balloo sier, blir konsollen bannet, får du ikke lenger installert spill på harddisken, ei heller spille spill som du allerede har installert. Men harddisken i seg selv er ok, den kan brukes på en ubannet konsoll. Men profilen på harddisken er korrupt, så du må formatere og gjenopprette din profil fra Live, eventuelt lage en ny profil.

 

Kanskje StigMeister logget på med sin egen profil på konsollen som var bannet, og derfor kan han ikke installere på harddisken lengre.

Lenke til kommentar
Shit det var skummelt :S Så godt at jeg ikke spiller live da. Men har ikke flashet enda..

 

Hvorfor får man ikke lov å innstallere spill pga bannet?

 

Det må du spørre Microsoft om. Antakelig av sikkerhetsmessige årsaker. Men det er som Balloo sier, blir konsollen bannet, får du ikke lenger installert spill på harddisken, ei heller spille spill som du allerede har installert. Men harddisken i seg selv er ok, den kan brukes på en ubannet konsoll. Men profilen på harddisken er korrupt, så du må formatere og gjenopprette din profil fra Live, eventuelt lage en ny profil.

 

Kanskje StigMeister logget på med sin egen profil på konsollen som var bannet, og derfor kan han ikke installere på harddisken lengre.

 

Det var ihvertfall slemt gjort, sikkerhetsmessige årsaker iforhold til hva lurer jeg litt på. Greit å banne konsollen fra live, det er jo greit. Men å ta fra muligheten til å slippe å høre på bråket fra dvd drevet er jo bare slemt.

 

Men har ingen planer om å logge meg på live etter flashing :)

Lenke til kommentar
Shit det var skummelt :S Så godt at jeg ikke spiller live da. Men har ikke flashet enda..

 

Hvorfor får man ikke lov å innstallere spill pga bannet?

 

Det må du spørre Microsoft om. Antakelig av sikkerhetsmessige årsaker. Men det er som Balloo sier, blir konsollen bannet, får du ikke lenger installert spill på harddisken, ei heller spille spill som du allerede har installert. Men harddisken i seg selv er ok, den kan brukes på en ubannet konsoll. Men profilen på harddisken er korrupt, så du må formatere og gjenopprette din profil fra Live, eventuelt lage en ny profil.

 

Kanskje StigMeister logget på med sin egen profil på konsollen som var bannet, og derfor kan han ikke installere på harddisken lengre.

 

Jeg får ikke installert spill på min box, som IKKE er moddet! Dvs at det er noe tull med HDD`n min, ergo jeg må anatageligvis kjøpe ny hdd.. Er ikke aktuelt og høre på at dvd-drevet går for full dryling! Jeg logget på med min profil på den bannede boksen..

Så når jeg skulle spille på min egen profil på min egen boks, så var den korrupt.. ergo jeg måtte recover gamertag ifra xbox live, det funket jo selvfølgelig.. men kan uansett ikke installere spill på hdd!

Vurderer og kjøpe en ny elite på elkjøp til 1990,- For så og selge boxen, og beholde hdd.. avhengig av hvilken uttav de som er kaputtos!

Har jo egentlig ikke råd.. men er man ihugga spill fan, så er man det

Lenke til kommentar

Hvorfor gjette når svaret er på xecuter forumet.

 

 

Person on the phone basically told me that they can tell if ANYTHIN has been modified inside the machine, apparently when the console gets banned so does the hard drive so if u try puttin the hd on your new unbanned console it will deff get banned, game saves and gamer profiles have information from games that they can detect whether its a copied game or not, even if you have a flashed console and play ONLY geniune games, ull still get banned, also asked "What is it about the copied game that gets you banned ?" They said, Everythin about the disc, the data and by the discs information etc

 

 

Tried askin how excactly do you detect flashed consoles but they wouldnt say lol

 

 

 

I thought nothing of this and after a couple of Days I decided to play on my sons box who is always online aswell Liteon 1.6. I took Hdd out placed in my sons box which had only just been online on his hdd and account, as soon as I did this Bang his box was banned immediately on turn on. Arrrrgh

 

 

Du måtte gjøre det? Kunne du ikke spille med hans hdd?

Endret av The-One
Lenke til kommentar

Fatter ikke at du gir opp så lett, evt. har tenkt å kaste harddisken (send den til meg i så fall).

 

En jeg kjenner fikk bannet konsollen sin hin dagen. Tidligere i dag satte jeg en av mine harddisker (som jeg egentlig ikke bruker) i hans konsoll, og installerte noen spill på den, og logget på med min profil. Og riktig nok, når jeg satte den tilbake i en av mine umodifiserte konsoller, gikk det ikke lengre å installere noe til harddisken. Men, etter en formatering, var alt på stell igjen. Gjenopprette profilen min fra Live.

Lenke til kommentar
Hvorfor gjette når svaret er på xecuter forumet.

 

 

Person on the phone basically told me that they can tell if ANYTHIN has been modified inside the machine, apparently when the console gets banned so does the hard drive so if u try puttin the hd on your new unbanned console it will deff get banned, game saves and gamer profiles have information from games that they can detect whether its a copied game or not, even if you have a flashed console and play ONLY geniune games, ull still get banned, also asked "What is it about the copied game that gets you banned ?" They said, Everythin about the disc, the data and by the discs information etc

 

 

Tried askin how excactly do you detect flashed consoles but they wouldnt say lol

 

 

 

I thought nothing of this and after a couple of Days I decided to play on my sons box who is always online aswell Liteon 1.6. I took Hdd out placed in my sons box which had only just been online on his hdd and account, as soon as I did this Bang his box was banned immediately on turn on. Arrrrgh

 

 

Du måtte gjøre det? Kunne du ikke spille med hans hdd?

 

 

 

Den gamle hdd`n funket på den nye boksen! Syns dette er helt merkelig.. Tørr jeg å bruke den gamle hdd`n på den nye boksen? Den boksen min som ble bannet pga hdd`n var brukt i en bannen xbox, var flashet! :blush: jeg har også spillt brente spill på den.. men den ble altså bannet etter at jeg hadde brukt min hdd på en bannet xbox.. Det blir akkurat som beskrevet her, da faren brukte sin hdd på sønnen sin maskin..

 

Men kan min nye umoddede xbox bli bannet pga at hardisken har stått på en bannet konsoll, eller er det bare moddede konsoller som kan bli bannet pga at hdd har stått i en bannet konsoll?

 

Grunnen til at jeg ikke har sagt at konsollen min var moddet, er pga at det virker som det er lite populært med pirater på slike forum..

Og fra og med nå, så kan med handen på hjertet si at jeg skal holde meg laaaangt unna alt som heter flashing osv :!:

Jeg har fått min lærepenge, for og si det sånn..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...