Gå til innhold

Hvordan kjøpe GTA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Få noen til å kjøpe for deg? Gammel er du da? De pleier vel ikke være så utrolig nøye på det, eller?

Skrevet
Få noen til å kjøpe for deg? Gammel er du da? De pleier vel ikke være så utrolig nøye på det, eller?

15 år. men vet du om noen butikker i oslo som ikke bryr seg om aldersgrenser?

Skrevet
Er mange det, men se etter at det ikke er en dame (no offence) i kassen,

min erfaring er de pleier å være strengere på aldersgrenser. :p

mener du altså at de spør om leg? leter helst etter sjapper hvor jeg ikke får noen spørsmål om det :p

Skrevet (endret)

Noen gjør det, men andbefaler å bestille på nett, som regel mye billigere :)

Noen sider du kan se på:

Play.com

Thehut.com

Har sikkert bestilt ca. 40 ting derfra i år og har bare gode erfaringer.

Endret av Burny
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Er ikke så kjent i Oslo at det gjør noe, men kan du ikke bare stikke på den lokale sjappa da? Er jo uansett ikke ulovlig å prøve?

Skrevet (endret)
Er ikke så kjent i Oslo at det gjør noe, men kan du ikke bare stikke på den lokale sjappa da? Er jo uansett ikke ulovlig å prøve?

Litt flaut å ta "the walk of shame" ut av butikken hvis man ikke får kjøpe :p , men det er bare å prøve.

Endret av Burny
Skrevet
Hei!

Noen som kan si meg hvordan jeg får kjøpt GTA eller andre 18-grense spill når man er under 18 år??

På forhånd takk

Få foreldrene dine til å kjøpe

Prøve selv (som nevnt tidligere i tråden, pass på at det ikke står et kvinnfolk i kassa)

Bestille fra nettet (muligens det enkleste)

• 2 uker senere...
Skrevet

Spillaldersgrenser er veiledende, så det pleier å gå greit. Av og til var jeg streng på det, spesielt hvis gutten så ut som han var yngre enn 13-14. Men som sagt, det er ikke verre enn å prøve.

Skrevet

Er ikke alle som har anlegg for det i den alderen.

Hender jeg blir spurt om leg (er 21) selv om jeg har skjegg, men da på andre og litt strengere ting.

men som andre har sagt så kan du:

1. Prøve å kjøpe. Erfaringsmessing pleier Spaceworld å være noe strenge. Game i Oslo er totalt nazi på det hvertfall. Krevde å se leg da jeg kjøpte Rainbow Six: Vegas (16års grense) for at halvt år siden. De trodde til og med førerkortet mitt var fake (!). Idiot behandling som har gjort at jeg aldri handler der mer. Nok om det.

2. Få far/kamerat/bror til å kjøpe

3. Handle på nettet

4. Ønsk deg til jul/bursdag av intetanende besteforeldre ;)

Skrevet

Gamestop lever opp til navnet sitt. De stopper meg hver gang. Men ikke noe problem det, de skal jo gjøre det hvis de tror en kunde ikke er gammel nok :)

Skrevet
Anlegg skjegg som jeg gjorde når jeg var 14-15 :) Funka bra det :) "Skjegg er leg".

Du er stilig du, skjegg når du var 14-15, ikke dårlig :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...