Gå til innhold

MW2 - Multiplayer eller story mode først?


Anbefalte innlegg

Hvis dere er som meg, og det er sikkert mange av dere, så har dere nå nedtelling for hver dag som er igjen før Modern Warfare 2 slippes ut.

 

Det jeg ikke klarer å bestemme meg for, er om jeg skal starte med story mode før jeg begynner på multiplayer? COD4's høydepunkt, for min del, var jo absolutt multiplayerdelen men av det som finnes av trailere ser jo story moden unektelig spennende ut.

 

Tenker det at om man først begynner med multiplayer, kommer man sikkert 'aldri' til å gå over til story mode. Samtidig er det stor sjanse for 'spoilers' mtp. våpen og utstyr. Ulempen ved å starte med story mode er at 'alle andre' som starter med multiplayer får et forsprang... :)

 

Hva tenker resten av folket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forspranget er vel bare at de har flere perks og våpen når du først begynner. I dyktighet så kommer det helt ann på spilleren.

 

Og uansett om du begynner rett på multiplayer så vil det alltid være noen som har forsprang på deg når det kommer til våpen/perks. Jeg snakker om de som spiller det mange mange timer om dagen.

 

Så jeg ville ha begynt med story-mode. Bli vant med de nye våpnene etc og gameplayet.

 

Uansett så er det mange andre som kommer til å være like langt som deg når du begynner. Og ettersom den nye søkemotoren skal funke sånn at du finner spill med folk av like dyktighet som deg (mer eller mindre lik rank og kill/death ratio). Så tror ikke du trenger å være redd.

Lenke til kommentar

Jeg tenker at jeg skal spille noen timer først på SP, så skal jeg teste ut MP. For da har jeg vent meg til Gameplayet i selve spillet og da tror jeg det vil gå bedre med meg når jeg tester ut Multiplayeren.

 

I CoD 4 gjore jeg ferdig SP før jeg i det hele tatt tenkte på MP, jeg brukte 2 dager på å bli sånn passe i MP. Med dog jeg spilte jo flere timer i strekk...

Lenke til kommentar
Neiss, for 5000kr dagen klarer jeg fint å vente. Hehe :p

 

Sattan, du er overbetalt. Kan jeg få jobben din?

 

Hehe, nei dessverre. :p

Er lærling. :)

 

Lærling på nordsjøen? På platform eller?

 

Kan ikke se for meg noen andre som tjener så mye som lærlinger. Hvis du ikke har gått mye skole og har fått en plass av veldig få.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...