Gå til innhold

Har kjøpt usett bil fra USA, hvordan betale for den uten å møte opp, og uten å bli lurt..


Anbefalte innlegg

Heisann.

Skal til å importere bil fra USA, og er helt sikker på bilen, så jeg kjøper den usett.

Har tatt kontakt med selger, og han sier at Fed ex ordner det meste av det som angår transport, men det jeg lurte på er om de på et eller annet vis også ordner betalingen? Hvordan kan jeg betale for denne bilen uten å dra til USA? Er det en trygg måte å gjøre dette på uten å bli lurt slik at jeg ender opp med null bil og null penger?

Endret av Danh0y
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå kjøpt en bil, og selger vil ha meg til å betale gjennom Paypal.

Spørsmålet er, hvor trygt er dette? Har tatt kontakt med jetcarrier, og der fikk jeg en automatisk mail der det står blant annet:

 

2) bilen må være betalt og du må be selger sende title og kopi av bill of sale til vår export agent (adressen finner du i quoten så snart vi har lagt den inn).

 

Slik jeg forstår det må bilen være betalt før de henter den, greit nok. Men title og kopi av bill of sale? Er det da nok at jeg betaler pengene, og selger skriver en kvittering og signerer, og sender det til dem sammen med papirene på bilen?

Nesten som jeg vurderer å møte opp personlig.. men det blir en stor ekstrakostnad...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...