radu Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Finner ikkje den drivaren får å lasta den ned.... ka nåken finna den til meg ? Har acer og vista home premium
nebrewfoz Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Acer? Hvilken Acer? Det finnes mer enn én ... Hvis du ikke helt vet hvordan du skal finne ut av dette med drivere, så kan det kanskje være verdt et forsøk å kikke på RadarSync?
radu Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 Acer? Hvilken Acer? Det finnes mer enn én ... Hvis du ikke helt vet hvordan du skal finne ut av dette med drivere, så kan det kanskje være verdt et forsøk å kikke på RadarSync? aspire 3410
radu Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 Acer? Hvilken Acer? Det finnes mer enn én ... Hvis du ikke helt vet hvordan du skal finne ut av dette med drivere, så kan det kanskje være verdt et forsøk å kikke på RadarSync? aspire 3410 finns det ikkje eit anna bra program som er gratis?
radu Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 Radasync Free Version ? eg må kjøpa det får å lasta ned drivarane
nebrewfoz Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Radasync Free Version ? eg må kjøpa det får å lasta ned drivarane Ah, jeg var ikke klar over at det var noe sånt lureri ... Beklager. Men ettersom Support-sidene for Acer (- de norske -) oppgir Realtek-audiodrivere for din laptop, hva gjør deg så sikker på at du skal ha de Intel-driverne? edit: Du kan jo se om Intel's driver-sjekk finner noe. Endret 3. november 2009 av nebrewfoz
radu Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 Radasync Free Version ? eg må kjøpa det får å lasta ned drivarane Ah, jeg var ikke klar over at det var noe sånt lureri ... Beklager. Men ettersom Support-sidene for Acer (- de norske -) oppgir Realtek-audiodrivere for din laptop, hva gjør deg så sikker på at du skal ha de Intel-driverne? Eg har ikkje lyd på pcen ,eg har prøvd å oppdatera lyddrivaren( realtek ), og oppdatert biosen. Men i dag tidlig når eg tok den på hadde eg lyd, så tok eg printscreen av enhetsbehandling og der var den drivaren.
radu Skrevet 7. november 2009 Forfatter Skrevet 7. november 2009 Den hdmi driveren ligger i Intel VGA Driver takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå