Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sammen snart 1mnd


Anbefalte innlegg

Hei:) Jeg og kjæresten har vært sammens nå snart 1mnd og jeg vil overraske henne litt på den dagen.

Tenkte kjøpe no halskjede eller øredobber til henne. Syns dere det er for mye å bruke 1000-1500kr på henne når vi bare har vært sammen i 1mnd? Noen som har noen tips om hva jeg kunne overrasket henne med på den dagen?f.eks mat eller en ting å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1k-1,5k etter en måned, just chill abit... Dere har vært sammen i måned, bare én måned. Hvis du vil overraske henne i denne dagen, da tenker jeg at du bør gjøre noe sammen med henne i denne dagen. Å gi noe er ikke nødvendig.

 

Ok:) Takk for et hurtig svar:)

Har du noen tips om hva jeg kan gjøre med henne? Vet ikke helt hva jeg skal overraske henne med:P

Jeg tenkte da på å kjøpe noe til henne for å vise hvor utrolig glad jeg er i henne.

Lenke til kommentar
1k-1,5k etter en måned, just chill abit... Dere har vært sammen i måned, bare én måned. Hvis du vil overraske henne i denne dagen, da tenker jeg at du bør gjøre noe sammen med henne i denne dagen. Å gi noe er ikke nødvendig.

 

Ok:) Takk for et hurtig svar:)

Har du noen tips om hva jeg kan gjøre med henne? Vet ikke helt hva jeg skal overraske henne med:P

Jeg tenkte da på å kjøpe noe til henne for å vise hvor utrolig glad jeg er i henne.

hvor gamle er dere, hvor bor dere? I oslo og trondheim, bergen osv, store byene er det jo i bunn og grunn mer og gjøre ;P

Lenke til kommentar
SÅ MYE?! Wow, hvordan skal du da overgå deg selv til slutt mann?

Nemlig. Hvor mye skal du bruke når dere har vært sammen ett år, hvis du bruker en tusenlapp etter en måned?

 

Kjøp en bukett roser til henne og gjør noe romantisk. Ta henne med ut på restaurant, eller lag mat selv om du kan det. Holder i massevis etter en måned. Du kan jo eventuelt lage et kort eller lignende.

Lenke til kommentar
1k-1,5k etter en måned, just chill abit... Dere har vært sammen i måned, bare én måned. Hvis du vil overraske henne i denne dagen, da tenker jeg at du bør gjøre noe sammen med henne i denne dagen. Å gi noe er ikke nødvendig.

 

Ok:) Takk for et hurtig svar:)

Har du noen tips om hva jeg kan gjøre med henne? Vet ikke helt hva jeg skal overraske henne med:P

Jeg tenkte da på å kjøpe noe til henne for å vise hvor utrolig glad jeg er i henne.

hvor gamle er dere, hvor bor dere? I oslo og trondheim, bergen osv, store byene er det jo i bunn og grunn mer og gjøre ;P

 

Jeg er 18 hun er 16, bor i moss.

Lenke til kommentar
En stk langstilka rose er en vinner til noe sånt! :) Ikke så vanvittig dyrt, men veldig romantisk!

 

Men husk, det kan hende du kommer inn i en slags sirkel hvor hun forventer at du kjøper noe til henne om du fortsetter med dette!

 

Hun er ikke for ung da til å gi henne en rose?

Lenke til kommentar

With that kind of money you can take her for a dinner in Paris, flying from Rygge with Ryanair :)

 

Nevertheless, it's up to you to decide how mush she's worthing for you. But I think it will be much better if you would take her out, at a restaurant or to a picnic, or just for a walk. You can buy her some roses, just to show your apreciation and the fact that you remembered. Nothing fancy, just be yourself.

Lenke til kommentar
En stk langstilka rose er en vinner til noe sånt! :) Ikke så vanvittig dyrt, men veldig romantisk!

 

Men husk, det kan hende du kommer inn i en slags sirkel hvor hun forventer at du kjøper noe til henne om du fortsetter med dette!

 

Hun er ikke for ung da til å gi henne en rose?

 

It's just a token of your afection and apreciation, her age doesn't mather when you give her a rose.

Lenke til kommentar
En stk langstilka rose er en vinner til noe sånt! :) Ikke så vanvittig dyrt, men veldig romantisk!

 

Men husk, det kan hende du kommer inn i en slags sirkel hvor hun forventer at du kjøper noe til henne om du fortsetter med dette!

 

Hun er ikke for ung da til å gi henne en rose?

Nei.

Okei, kanskje jeg går for en fin rød rose:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...