nikrus Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Jeg har en 32" LCD TV som jeg bruker som monitor, helt til i går. Får ikke bilde når jeg har installert nyeste GT 7600 driveren, men får bilde når jeg ikke har installert noen driver som helst. Prøvd å sette ned oppløsningen også, men det løste ingenting. Noen som kan hjelpe?
ask99 Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 7-serie kort liker ikke drivere fra 100 og nyere, prøv å rull tilbake driver, hvis du ikke slettet den gamle da, eller prøv å installer den driveren som fulgte med skjermkort. Hvis du ikke har den orginale driveren, så se om du finner en her!
nikrus Skrevet 13. november 2009 Forfatter Skrevet 13. november 2009 Takker Har fått tak i et nytt skjermkort, skal hentes i dag og håper på at det fungerer bedre
ask99 Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Vil det si at skjermkort fungerte med eldre driver, eller har det tatt kveld? Kjekt å vite, hvis andre har samme problem.
nikrus Skrevet 13. november 2009 Forfatter Skrevet 13. november 2009 Det tok nok kvelden, bildet fungerer ikke optimalt i hverken windows eller BIOS setupen. Og når jeg launcher BIOs så starter jo ikke driveren opp?
Flippo Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Det er mange TV'er som sliter med å vise PC BIOS optimalt. Skaleres ofte feil, bildet kan kuttes oppe/nede/høyre/venstre, flimring og annet tull.
nikrus Skrevet 13. november 2009 Forfatter Skrevet 13. november 2009 Fungerte OK engang i tiden, så er 90% sikker på at skjermkortet gikk istykker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå