Gå til innhold

Noen som har fått win7 oppgrad. fra Acer?


hysoto

Anbefalte innlegg

Ved kjøp av en Acer Aspire 5737Z i august, bestilte jeg oppgradering til win7.

 

Lurer bare på om noen har fått den fra Acer enda? Eller vet når den blir sendt ut, (Norsk versjon)

La inn bestilling på denne siden: https://ebiz3.mentormediacorp.com/upgrade/%...Select_Lan.aspx

 

La til visa kortet der

 

Fikk mail den 20/10 om at det snart blir trukket 130,95 fra kontoen, (For frakt/porto), men det er ikke trekt noe beløp pr. i dag.

 

Ikke det at det haste slik med win7, men håper jo den kommer før eller siden en gang.

Endret av hysoto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper de har lært etter Vista-oppgraderingsprogrammet. Da gikk det rett over 3 måneder fra lansering til det lå i postkassa mi. Og jeg var av den ivrige sorten som bestilte Vista-oppgradering svæææært tidlig og greier. Selv fikk jeg W7 oppgraderingen den 26. denne gangen, men ikke gjennom Acer. Ser ingen grunn til at Acer skal være vesentlig mye tregere enn de andre, så det kommer nok snart! :)

Lenke til kommentar
Jeg har ikke fått enda for min Acer 3810T.. fikk også mail den 20.10.09 om at beløpet på 130.95kr snart skulle trekkes.

På ordrestatus sidene står det:

 

Order No ACERXXXXXXX

Order Status Pending for Payment

Payment Status Pending for deduction

Payment Date NA

 

-_-

Da er vi minst to som venter, og sikkert enda flere. Står det samme på min ordre status, som hos deg.

I bunnen av ordre siden står det:

 

Estimated Ship Date: 22nd October 2009 onwards, or two weeks after your order is accepted, whichever is later.

 

Det står nok hos alle andre også, og da er det nok bare å vente

Lenke til kommentar
Jeg har ikke fått enda for min Acer 3810T.. fikk også mail den 20.10.09 om at beløpet på 130.95kr snart skulle trekkes.

På ordrestatus sidene står det:

 

Order No ACERXXXXXXX

Order Status Pending for Payment

Payment Status Pending for deduction

Payment Date NA

 

-_-

Da er vi minst to som venter, og sikkert enda flere. Står det samme på min ordre status, som hos deg.

I bunnen av ordre siden står det:

 

Estimated Ship Date: 22nd October 2009 onwards, or two weeks after your order is accepted, whichever is later.

 

Det står nok hos alle andre også, og da er det nok bare å vente

Nå er 22nd October endret til:

Estimated Ship Date: November 2009 onwards, or two weeks after your order is accepted, whichever is later.

Får håpe de slipper å endre til desember, januar osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...